Tentenkamp emailen/site *HypoDrama

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Tentenkamp emailen/site *HypoDrama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 15:08

Weer lekker tentenkamp, ik ga ook weer! Alleen tsja sommigen noemen het ook niet voor niets; HypoDrama...

Op http://www.hypoplaza.demon.nl/ kan je dus kijken wat in de aanbieding is, e-mailen als je vragen hebt etc.. Nou ik had wel een paar vragen.. dus erheen gemaild, krijg geen antwoord terug.. (tenminste een week geleden gestuurd dan) weer paar keer gemaild, weer niets terug.. tsja ik begrijp goed, dat er mensen zijn, die hun vragen naar hun e-mailen. En dan wel antwoord terug verwachten..

Ook op hun eigen site van horselover.nl.. je hebt vragen, emailt hun. Goh of je krijgt na een maand antwoord terug, of helemaal niet.. Ook met het aanvragen van die catalogus. Wel 100x gedaan, maar krijg je niet over de post. Nou heb ik hem dan, omdat ik 2x per jaar in de winkel zelf kom..

Dan is Divoza sneller hoor, binnen een uurtje vaak al een e-mailtje terug, catalogus ligt na 2 dagen op de mat..

Tsja als Horselover niet terugmailt.. Scheve mond

Jullie misschien enig idee, of ze ook van die heuprijbroeken verkopen bij hyporama? Wil ik wel een keer passen Haha! en of die fleecebandages (normaal 18,95; nu met tentenkamp 12,95 of deze 3 m of 4 m zijn?

=Gr= Sandra

Mar__

Re: Tentenkamp emailen/site *HypoDrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:54

Waarom bel je ze niet gewoon op?
Heb je direct antwoord Pling
Hoef je dus ook niet te wachten

Volgens mij is hun site ook helemaal niet actief, de aanbiedingen zijn al oud geloof ik.

Ik zou gewoon eventjes bellen en anders wil ik morgen ook wel kijken voor je (ga toch naar tentenramp)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 16:08

Ik ben niet zo'n beller Haha!

Goh dan moeten ze ook hun e-mailadres er niet bijzetten, als ze toch niet terugmailen..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:12

Gewoon bellen, ze kunnen niet bijten door de telefoon Haha!

Het is gewoon een rare zaak Knipoog

Wanneer ga je naar Tentenkamp toe?

Maar volgens mij (voorzover ik mij herinner) hebben ze daar wel heupbroeken maar ik weet t niet zeker......

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 16:15

Zaterdag waarschijnlijk, dus dan zal ik ff kyken.. Whaha dr is geen haast bij ofzo, maar ik kan het gewoon niet uitstaan, dat ze niet terugmailen Boos!