Op http://www.hypoplaza.demon.nl/ kan je dus kijken wat in de aanbieding is, e-mailen als je vragen hebt etc.. Nou ik had wel een paar vragen.. dus erheen gemaild, krijg geen antwoord terug.. (tenminste een week geleden gestuurd dan) weer paar keer gemaild, weer niets terug.. tsja ik begrijp goed, dat er mensen zijn, die hun vragen naar hun e-mailen. En dan wel antwoord terug verwachten..
Ook op hun eigen site van horselover.nl.. je hebt vragen, emailt hun. Goh of je krijgt na een maand antwoord terug, of helemaal niet.. Ook met het aanvragen van die catalogus. Wel 100x gedaan, maar krijg je niet over de post. Nou heb ik hem dan, omdat ik 2x per jaar in de winkel zelf kom..
Dan is Divoza sneller hoor, binnen een uurtje vaak al een e-mailtje terug, catalogus ligt na 2 dagen op de mat..
Tsja als Horselover niet terugmailt..

Jullie misschien enig idee, of ze ook van die heuprijbroeken verkopen bij hyporama? Wil ik wel een keer passen
en of die fleecebandages (normaal 18,95; nu met tentenkamp 12,95 of deze 3 m of 4 m zijn?=Gr= Sandra