Fleecedeken of cooler?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mexx

Fleecedeken of cooler?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 13:48

Ik wil voor de zomer voor Troef graag een zweetdeken kopen. Ik heb al een wollen zweetdeken, waar ik erg tevreden over ben, maar die vind ik in de zomer veel te warm. Nu zat ik aan een fleecedeken te denken, maar op de Divoza site zag ik ook coolers staan, die zijn weer van een andere stof. Wat is nou het verschil tussen een cooler en een 'gewone' zweetdeken? Welke kan ik voor de zomer het beste nemen?

Weatherbeeta had er ook een hele mooie in staan, dat was een cooler van Polarfleece, weet iemand misschien ook het verschil tussen gewone fleece en polarfleece? Ik kom er echt niet meer uit... Afbeelding

Jaziah

Re: Fleecedeken of cooler?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:20

Ik heb beide. oa een fleece van Eskadron en een cooler van Rambo.

De laatste werkt naar mijn idee beter, neemt beter vocht op en makkelijker in onderhoud. De fleece wordt er naar een aantal keren wassen niet mooier op. terwijl deze mij 125 euro heeft gekost. Nogmaals in gebruik werkt de cooler van Rambo bij mij beter.

Zilly

Re: Fleecedeken of cooler?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:59

Voor in de zomer zou ik kiezen voor een cooler-deken. Simpelweg omdat fleece dekens te warm worden.