Maar omdat ik voor de hele stal dezelfde halsters ga kopen wil ik wel mooie en degelijke. Welke hebben jullie? Of welke kunnen jullie aanraden? Het moeten wel soepele halsters zijn. Wel met foto en een prijs erbij. Alvast bedankt! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar omdat ik voor de hele stal dezelfde halsters ga kopen wil ik wel mooie en degelijke. Welke hebben jullie? Of welke kunnen jullie aanraden? Het moeten wel soepele halsters zijn. Wel met foto en een prijs erbij. Alvast bedankt!

Citaat:Wauwie! Die van 22 euro is best goedkoop!
En wat kost die andere??
Kieffer schreef:Citaat:Wauwie! Die van 22 euro is best goedkoop!
En wat kost die andere??
Ik had die van mij in de uitverkoop, kostte hij nog 85 euro. Maarja, het is wel een konings en ik vind dat een prima merk. Ik heb hem ook alweer een jaar en het is er echt nog niet aan af te zien. Alles zit nog vast en is heel terwijl hij dagelijks wordt gebruikt. Verder is het ook een redelijk onderhoudsvrij halster, af en toe een laagje vet en hij kan weer een poosje mee.
) , wei , blubs , wedstrijd ...die zijn echt top !!
Citaat:Die heb ik ook !! echt super!
hij is nou 3 jaar oud , en ziet er nog steeds uit als nieuw!! Hij blijft ook goed , met hangende paarden in de trailer (touw kapot ) , wei , blubs , wedstrijd ...die zijn echt top !!
en mooi
Jah hij is fijn he!! Zo he, al 3 jaar, dan kan die van mij nog wel ff mee
Ik moest wel ff slikken bij de prijs, maarja, ik geef liever 1 keer een flink bedrag uit en koop iets met goede kwaliteit dan dat ik heel de tijd van die goedkope flutdingen koop, ben je uitendelijk net zo duur uit...
Kieffer schreef:e zijn echt top !! ik kan er gewoon niet over ophouden !! (straks denkt bokt dat wij onderlinge konings verkopers zijnCitaat:Die heb ik ook !! echt super!
hij is nou 3 jaar oud , en ziet er nog steeds uit als nieuw!! Hij blijft ook goed , met hangende paarden in de trailer (touw kapot ) , wei , blubs , wedstrijd ...die zijn echt top !!
en mooi
Jah hij is fijn he!! Zo he, al 3 jaar, dan kan die van mij nog wel ff mee
Ik moest wel ff slikken bij de prijs, maarja, ik geef liever 1 keer een flink bedrag uit en koop iets met goede kwaliteit dan dat ik heel de tijd van die goedkope flutdingen koop, ben je uitendelijk net zo duur uit...
Maar ik heb er tot op de dag van vandaag nog geen spijt van
, worden we verbannen hihi ! ) maar ook met water erop enzo , het leer blijft top ! want ik had eerst zon flutding , allemaal lelijke vlekken erop enzo
om het voor de hele stal aan te schaffen
Maar toch bedankt!

super fijn halster. Mijn paard heeft een gevoelige huid en heeft telkens wondjes op zn hoofd, dus vandaar dat ik een goed en zacht halster wilde, deze is mooi zacht onderlegt!Citaat:e zijn echt top !! ik kan er gewoon niet over ophouden !! (straks denkt bokt dat wij onderlinge konings verkopers zijn , worden we verbannen hihi ! ) maar ook met water erop enzo , het leer blijft top ! want ik had eerst zon flutding , allemaal lelijke vlekken erop enzo

.