bucas buzz of? of iets andes help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

luna1

bucas buzz of? of iets andes help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 21:41

oke ik zit dus met een probleem Knipoog .
mijn merrie heeft een zonneallergie.
ze loopt in de zomer buiten met een reflective deken van harrys horse.
nu ga ik het 2 de seizoen in met dat ding en is mijn merrie kwa bespiering op haar borst in zoverre gegroeit dat die deken niet helemaal mer naar wens ligt.
hij moet aan de voorkant helemaal los anders keelt ze zichzelf met het grazen Bloos .
nu is het zo dat ik er over zit te denken ,omdat ze dat ding in de zomer toch hele dagen om moet en dat moet dan wel een betje comfortabel zitten, om een bucas buzz of full neck te kopen.
maar nu lees ik net dat die ook een vaste nek heeft.
nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee dat als je je paard met dat ding op de wei zet dat ze wel normaal kan bewegen en grazen enz.
en daar naast ben ik benieuwd of iemand een andere deken heeft , die ook uv straling tegen houdt, en daar ook zeer tevreden over is of juist niet Vork .
ohja ik zou dan ook graag eventueel de prijs enzo. willen weten.

alvast bedankt voor het lezen.

mvg gemma

Katja

Re: bucas buzz of? of iets andes help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:00

Ik heb ze toevallig vandaag binnegekregen voor onze paarden dus ik kan je nog niet veel erover vertellen.

Maar mocht je er 1 willen bestellen dan zijn ze nu in de aanbieding bij Ooteman.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:04

Ik heb ook de bucas buzz off fullneck.

Mijn pony heeft er van de zomer bijna dag en nacht mee op de wei gestaan. Geen enkel probleem.

Het elastiekje wat over het voorhoofd loopt had ik wel heel losjes zitten en dat ging dan ook meestal los. Maar dat heeft verder geen effect op de ligging van de deken.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 23:10

bedankt voor de reacties Haha! .
dus als ik de bucas zou aanschaffen zou ik niet het zelfde probleem krijgen als met de deken die ik nu heb dat de deken dus niet lekker om haar lijf heenzit omdat de hals niet goed zit....?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:16

Er is maar 1 manier om daar achter te komen. Kopen en passen en als hij niet goed zit terugsturen. Bucas valt redelijk ruim maar wij hebben ook een paint en daar moet ik wel 1 maat groter voor kopen.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 08:55

oke bedankt ga hem gewoon proberen