de paardenopvang

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yellow20

de paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 20:39

hoi allemaal

ik heb een paar vraagjes
ik zit een beetje rond te kijken naar een paard en ik dacht mischien is de paardenopvang een idee want ik kan dan een paard nog een leuk leven bezorgen Haha!
maar mag je dan wel wedstrijden rijden enzo? ik hoef niet aan de top te komen hoor maar ik zou toch wel wat wedstrijden willen doen
en hoeveel paardenopvangen zijn er want ik ken er nu nog maar 1 de paardenopvang.com maar weten jullie er nog meer?

groetjes van mij Haha!

Serendipity1

Re: de paardenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:48

Ik deenk niet dat je er wat aan hebt.
Die paarden mankeren bijna allemaal wel wat. Of rijden al mogelijk is, weet ik niet, maar wedstrijden lijkt me helemaal niks met zo'n paard.

Bedoel je een opvang die mishandelde paarden opvangt, of bijv. oude manegepaarden, die er vrijwillig gebracht worden?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:51

Meeste paarden bij de paardenopvang mankeren wel wat dus als je echt een paard zoekt waar je wedstrijden mee kan rijden zou ik wat dieper in de buidel tasten en een sportpaard kopen.

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:29

er kunnen wel leuke paarden tussen zitten hoor ze hoeven niet allemaal wat te mankeren sommige mensen brengen hun paard naar de opvang omdat ze dan weten dat het dan goed terecht komt
maar of je wedstrijden mag rijden zou ik eigenlijk niet weten maar waarom niet eigenlijk?
ik ken ook alleen maar www.paardenopvang.com
dus daar kan ik je niet verder in helpen

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:15

Waarom mail of bel je haar niet van de paardenopvang?
Dan weet je het antwoord meteen, ik geloof dat je in overleg wel mee mag doen met wedstrijden hoor. (Of je moet er de Z mee willen bereiken, maar dan lijkt het me dat je dan niet een paard adopteerd van de paardenopvang)
Lijkt mij dat het paard afhankelijk is, er zitten vaak leuke paarden bij hoor vind ik Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:23

Er zitten zéker leuke paarden tussen hoor, ik zeg ook niet dat ze allemáál wat mankeren maar de meeste wel. Voor een leuk recreatie paard kan je daar best terecht hoor en er zal ook best wel eens een sportpaardje tussen zitten.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:36

T@nj@ schreef:
Er zitten zéker leuke paarden tussen hoor, ik zeg ook niet dat ze allemáál wat mankeren maar de meeste wel. Voor een leuk recreatie paard kan je daar best terecht hoor en er zal ook best wel eens een sportpaardje tussen zitten.

Precies. Over het algemeen mankeren ze wat, anders zouden ze daar niet (zo lang) zitten Knipoog