Spruce Meadows

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misshorse

Spruce Meadows

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 19:13

Hoi!

In Canada wordt eens in de zoveel tijd een springwedstrijd/show gehouden. Ik weet alleen dat dit met veel Nederlanders is en Spruce Meadows heet.
Maar ik zou hier heel graag meer informatie over willen hebben.

xXx Misshorse! Lachen

boncolientje

Re: Spruce Meadows

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 19:16

hey
kun je niet op google zoeken naar een informatie erover? Knipoog
misschien weten mensen hier er meer van maar ik niet maar ja wie ben ik?! }>
ik hoop dat je wat informatie kan vinden!
doei doei

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:43

Wat wil je precies weten over dit concours?
Van september tot januari heb ik in Calgary (de stad waar het concours gehouden wordt) gestudeerd. Uiteraard heb ik ook een bezoekje gebracht aan de Spruce Meadows Masters. Dit is het belangrijkste concours van het jaar op Spruce Meadows. Spruce Meadows is namelijk niet het concours zelf, dit is de naam van het complex waar het concours wordt gehouden.
Ze hebben ook een website: www.sprucemeadows.com
Vorig jaar (2004) was het Master tournament van 8 tot 12 september. 12 September was de Grote Prijs, ofwel de CN International. Dit is de hoogst gedoteerde prijs ter wereld. Jos Lansink won met Cumano de 325.000 canadese dollar. Op mijn site (zie onderschrift) heb ik een foto staan.
Het is een ontzettend leuk concours, ook buiten de wedstrijden om is er een heleboel te doen. Er zijn allemaal stands uit allerlei landen waar ze voor die landen typische dingen verkopen. Ook zijn er heel veel andere kraampjes in een tent en in de binnenmaneges. Voordat de CN International begon was er een grote parade, echt super spectaculair om te zien.
Als je meer wilt weten pm je me maar!!

Misshorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 16:02

Hoi!
Bedankt voor de informatie Haha!
Ik zal je nog wel PMen want ik heb graag meer Bloos
Maar nu niet, want ik zit nu niet op mijn eigen computers, maar op die van mijn moeder, als ik morgen ofzo weer op mijn eigen zit. Zal ik het doen, oke?

xXx Misshorse! Lachen

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 18:23

ey daar ben ik geweest Ja 3 jaar gelede geloof ik! we waren daar op vakantie en toen zijn we er even langs geweest, jammer genoeg was er toen geen wedstrijd maar het is wel super groot en mooi Ja
verder kan ik je er niets over vertellen maarja Haha!