Prijs wintec spring zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Noname

Prijs wintec spring zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 19:12

Hey,

Kan iemand mij een prijs geven(liefst kaal) van het wintec pro jumping springzadel??
Aan gezien ik mij een paard ga aanschaffen maar wil gaan springen ga ik met mijn wintec dressuurzadel niet ver komen denk ik(ik kan niet springen met dressuurzadel en een veelzijdig wil ik niet, weet niet waarom). En als je zelf zo 1 hebt aanraden of afraden? en makkelijk in onderhoud of niet??
Ik zou het liefst een zadel hebben van zeker -600 euro dus als dit zadel erover is is er dan een ander wintec springzadel dat tot die prijs gaat?? en anders mag het een ander merk zijn ook.

alvast bedankt!

Concorde

Re: Prijs wintec spring zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:02

Voor dat geld kun je een heel fijne 2e-hands kopen van een goed merk!

Ter indicatie, ik heb een Pessoa op de kop getikt voor 200 euro compleet, was ook wel héél goedkoop, en het zadel is gewoon 100% goed. Als ik een budget van 600 had ging ik zeker niet voor een wintec (hoewel ik wel een wintec pro dressuurzadeltje heb, maar toen was mn budget dus ook kleiner Tong uitsteken )

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 22:17

Dus rond die prijsklasse geen wintecje???

Ik wil écht een wintec omdat dat aan te passen is van paard tot paard natuurlijk is altijd wel handig.

Is er nog iemand die mij die prijs precies kan zeggen kaal??
alvast bedankt!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:28

Wintec kun je neem ik aan wel krijgen in die prijsklasse, die zijn niet zo duur. Mijn punt was dat je met dat budget wel wat beters kan vinden.

Maar een Stubben of ander fijn merkzadel kun je weliswaar geen andere boom in schuiven (wat ook geen zaligmakend iets blijkt te wezen) maar die passen wel op veel paarden, én kunnen door een zadelmaker fatsoenlijk worden aangepast.
Komt nog bij dat je op een goeie 2ehands, mocht je 'm willen verkopen, niet heel veel verliest.
Probeer een regelmatig gebruikte wintec maar es kwijt te raken voor boven de 200...