Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik denk dat je zal schrikken van de kosten die je maakt, dus probeer eerst maar in die weide te rijden als het buiten niet gaat. Voor een goede bak heb je in Zeeland toch al gauw drainage nodig en moet je zand gaan aanvoeren. Tevens heb je daar ook een goede omheining voor nodig. Verder onderhoud je een bak als normaal, altijd de mest eruit halen, en geregeld even slepen met een kleine eg, hiervoor is die buurman met dat trekkertje en die eg best handig 
Maar als het om een baksleep gaat, regel dan een eg, niet te grote haken, maar gewoon tot 15-20 cm lang schat ik. Dat gebruikten ze bij bij mijn pension vorig jaar ook altijd naar tevredenheid.Maya schreef:Excuseer, je had het over een weidesleep, geen baksleep, vandaar mijn antwoordMaar als het om een baksleep gaat, regel dan een eg, niet te grote haken, maar gewoon tot 15-20 cm lang schat ik. Dat gebruikten ze bij bij mijn pension vorig jaar ook altijd naar tevredenheid.
Als je de mest op je eigen weide wilt uitspreiden dan moet het een half jaar afsterven. Anders besmet je de boel opnieuw.