Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haagsemeid schreef:Goh is het toch vrij normaal![]()
Tsja sommige mensen zeggen, ja die en die betaalt en ik kan naast het rijden niets verplichten.
Nee maar iemand die een hart voor paarden heeft zorgt daarnaast toch ook wel even goed voor het paard.
Of heb ik dat nou mis
Tuig invetten heb ik nog nooit gedaan, maar zodra het zover is dan doe ik dat ook. Verder hoort het uitmesten er voor mij gewoon bij.

Als ik zwaar gereden heb en de dag erna eigenlijk geen tijd heb om te komen, ga ik toch eventjes, alleen maar om even te lopen zodat het paard geen spierpijn krijgt, en als het nodig is ga ik zo vaak het moet.
) Ik verzorg haar en hoef niks te betalen. Er zijn geen voorwaarden gesteld qua mesten alleen dat ik lief voor haar ben en haar berijd.
.
)
en ook helpt met stappen afspuiten en de verzorging als het paard ziek is ofzo. Dus ik heb het erg goed getroffen

altijd wel wat te doen bij de paardjes gelukkig nooit dat je je verveelt
xtwisterx schreef:Ik vraag me af hoe het komt dat iedereen het hier volkomen met elkaar eens is en dat het dan in de praktijk zo tegenvalt...
Er zijn echt niet veel mensen die iets meer over hebben voor het paard van een ander...