Pony trapt als iemand anders aan zijn buik komt!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein_

Pony trapt als iemand anders aan zijn buik komt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 17:30

Toen ik mijn verzorgpony net had vond ie het nooit leuk als ik aan zijn buik kom. Toen was was het over en vond ie het niet erg meer als ik aan zijn buik kom.
Gister was er een vriendin mee en die ging hem poetsen. Ik was bezig met zijn manen, dus zij poetst heb ook bij zijn buik begon ie met achterhoef te dreigen en probeerde te bijten bij mijn vriendin. Ik ben wel boos op hem geworden, maar weten julie mischien waarom ie dat niet wilt?? En heeft iemand mischien tips??
Maar vandaag ik ging hem poetsen, ook bij zijn buik en toen deed ie ook weer niks gewoon zoals normaal Verward

eleonora

Re: Pony trapt als iemand anders aan zijn buik komt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:50

Mijn paard doet dat ook als ik hem bij zijn buik borstel en dat doe ik niet eens hard ofzo,het lijkt daarom wel of het misschien kietelt.Ik kan mij niet voorstellen dat het zeer doet bij hem.Maar meestal hapt hij dan of slaat idd met zijn achterbeen.Maar waarom?Ik weet het niet.
Verdrietig

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:56

Misschien dat je paardje nare ervaringen heeft gehad met het aanraken van de buik, en bij jou inmiddels het vertrouwen heeft gekregen dat het goed is, maar bij je vriendin nog niet...

boncolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 19:12

ik denk hetzelfde. misschien dat als je vriendin de pony vaker borsteld hij het wel goed vind. ik denk dat er verder niets met de pony aan de hand is. veel succes dur mee Pling
doei doei Knipoog Haha!