Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
krijg k op wedstrijden ook altijd te horen
Ik heb een gewone bruine frontriem, dat paard van mij is van zichzelf nogal opvallend dus houden we het maar simpel
Percy schreef:Hoe lang heb jij op dat riempje gewacht Margreet en hoe is dat opgelost?

Dat is toch gek....
Percy schreef:Dat is ook toevallig want het riempje voor onderlangs van de aansnoerneusriem is bij mij ook te kort, zelfs bijna 20 cm. Volgens de winkel was dit een fout van Döbert en op dat deel van het hoofdstel ben ik nu dus al ruim twee maanden aan het wachten. Het hoofdstel zelf heb ik in juni vorig jaar besteld en begin dit jaar pas gekregen.
Hoe lang heb jij op dat riempje gewacht Margreet en hoe is dat opgelost?
Ik krijg inderdaad steeds meer het idee dat het toch deels aan de winkel ligt, vervelend want de eigenaresse van die winkel is een aardige stalgenoot. Daarom had ik het hoofdstel daar ook besteld.
Is die van jou rondgenaaid Moreno? Die frontriem is wel heel blitsIk heb een gewone bruine frontriem, dat paard van mij is van zichzelf nogal opvallend dus houden we het maar simpel
![]()
Inmiddels ben ik bijna in staat om het hoofdstel terug te brengen en mijn geld terug te vragen maar dan moet ik nog langer wachten als ik het vervolgens ergens anders moet bestellen.
supersambo schreef:he wat gaaf zeg..waar heb je dat laten doen ?
welke prijsklasse zit zo'n hoofdstel ?
supersambo schreef:oeff nevermind..das me te duur
die frontriem zelf was al 90 euro denk ik...