Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

orionneke schreef:Ja ik ben er super tevreden over. Had nieuwe aan laten meten ergens, en die zaten voor geen meter! Heb er een jaar voor gevochten maar toen weer dezelfde derby's gekocht en ben er super blij mee! Ik had niet zo'n last van inlopen. Maar sommige mensen schijnt van wel....
Als je kalfsleer pakt is dat helemaal niet, een vriendin van me heeft die en die zijn super soepel meteen. Ik heb de gewone, lijkt me ook dat je meer stevigheid hebt.
Verder heb ik ze alweer ff, mijn eerste paar daar deed ik altjid de stal mee maar merk wel nu ik dat niet meer doe dat dat ZEER scheelt voor de leefbaarheid hahaha.

annegti schreef:Hier nog een tevreden derbyklant. De mijne waren ook 600 gulden destijds maar da's al een hele tijd terug. (ik ben toe aan nieuwe)
Het fijne vind ik dat ze ook laarzen hebben voor mensen met afwijkende voeten. Dat is mijn "probleem" nl. Smalle voet, hoge wreef.
stalleke schreef:Ik heb ook derbys, heb er een rits in laten zetten, heb ze nu 3 jaar en zijn nu al overal kapot