Om precies te zijn op 22 januari heb ik een nieuwe cap gekocht, na 7 jaar met dezelfde cap gereden te hebben vond ik het toch wel eens tijd voor een nieuwe. Zeker nu ik vaker dan 1x in de week rij..
Anyway, keus was al snel gevallen op een HH pro plus. Vriendin van mij had hem, en vond hem helemaal geweldig. Dus ik dacht, dat komt goed.. met passen was ik al wat onzeker, maar ik dacht, het zal wel meevallen, na een tijdje. Mis dus.
Omdat mijn hoofd ovaal is (blijkbaar) drukt de cap vreselijk op mijn voorhoofd, en dusdanig dat ik er zoveel hoofdpijn van krijg dat ik scheel ga kijken. Niet bevorderlijk voor mijn paardrijkunsten dus..
Daarvoor had ik zo'n simpele cap. Met van die airco dingen aan de zijkant..
Nu moet ik dus "weer" op zoek naar een nieuwe cap, dan dit keer maar 1 die wel past. Zijn er nog meer mensen die met een ovaal hoofd wel een goed passende cap hebben? Die GPA heb ik ook opgehad, en vond ik vreselijk (en vreselijk te duur..
)Ik ben benieuwd..
) en dit probleem had ik bij alle caps die ik gepast had. Heb rubbertjes aan de zijkanten gekregen maar daardoor komt de cap weer te hoop op mijn hoofd te zitten.