Pensionstal Landhoeve in Diemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Pensionstal Landhoeve in Diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 20:59

Hoi!
Zijn hier mensen die daar met hun paard staan?
Ik zoek een stalling waar mn pony wel zoveel mogelijk in het land staat, en dat bieden ze daar.
Alleen die man die ik aan de telefoon had was alles behalve vriendelijk, maar misschien had hij gewoon een slechte dag ofzo, dus ik vroeg me af hoe de sfeer daar is, en wat er betaalt wordt voor een stalling daar.
Alvast bedankt,

Belker

Re: Pensionstal Landhoeve in Diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:17

Ik heb er heel in het begin 1.5 jaar gestaan. Dat was rond 1990 ofzo.
Informeer eens op de Stammerdijk, daar zitten ook een aantal stallen met veel weiland.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:55

Is het aan een dijk, net voorbij DoubleR? Dan ben ik er wel eens geweest, mooie accomodatie, aardige mensen. Wel jammer dat er alleen binnenboxen zijn. Was voor mij veel te ver, anders had ik het zeker overwogen.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 15:41

batje schreef:
Is het aan een dijk, net voorbij DoubleR? Dan ben ik er wel eens geweest, mooie accomodatie, aardige mensen. Wel jammer dat er alleen binnenboxen zijn. Was voor mij veel te ver, anders had ik het zeker overwogen.

Ik denk dat die het is ja, hij zit tussen spoor en snelweg.
Voor mij is het ook niet echt dichtbij, moet met de bus en dan nog lopen/vouw fiets. Maar als ik strax mijn rijbewijs heb dan is het een stuk makkelijker.
Maar hier in almere vindt ik al helemaal niets, ik had gehoord dat er een boer vlak achter manege liesbeuker zat die pension stalling verzorgde, maar niemand weet een telefoon nr of iets dergelijks...
Eigenlijk zoek ik gewoon een weiland waar mn pony altijd buiten kan staan, in zown stalletje vindt ik niets, maja dat schijnt nogal zeldzaam te zijn. Had wel iets in zeewolde, maar dat is helemaal niet te bereiken met ov, dan moet ik echt wachten tot ik rijbewijs heb.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 09:51

niemand meer?
anders moet ik maar gewoon even langsgaan, wat ik zo hoor is dat vast wel de moeite waard