Ik zit nu in een dip! jah..
Ik heb net gevraagd of ik een eigenpony mag.. nee, we hebben niet genoeg geld was het antwoord.. nu wil ik dus heel graag eene igenpony.. en ga er maar voor sparen..
Maar nu ken ik een andere pony.. Gold-Star heet die pony en daar heb ik dus een tijdje terug een paar maandjes op gereden.. ik moest er toen alleen mee stoppen omdat ik geen concours mag rijden van me moeder.. die mensen vonden het heel jammer omdat ik heel goed rij(volgens hun en dat zeggen meer mensen) Nu heb ik dus weer gevraagd of ik op Gold-Star mag rijd.. en dan is het antwoord ook NEE!
Ik heb nu dus zoiets van.. ik ga wel stoppen met paardrijden.. want zo beleef ik er ook geen plezier aan! Ik volg dus wel manege lessen ofzo alleen ik wil heel heel graag meer.. en meer leren dus! Nu krijg ik die kans en mag het niet..
Wat zullen jullie doen? Stoppen met de paarden of doorgaan? Ik vind het echt niet leuk meer om die saaie manege lessen te volgen.. en niks meer te leren..Groetjes

en ik weet zelf ook wel dat ik nog lang niet uigeleerd ben.. en daarom wil ik dus graag meer leren.. maar dat kan nu niet.. want bij alle wegen staat er (voor dat ik er in ga) een muur met "STOP! NEE!" lijkt het wel... maar gisteravond kwam mijn moeder nog even en ze zal zo'n vrouw opbellen..(daarvan rijdt het meisje ook op gold-star) om te vragen of die man nou echt alles voor je doet.. want dat willen met ouders niet geloven en als ze dat eenmaal gelooft is er weer kans voor mij!