stoppen of niet??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pasjuhh

stoppen of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 20:52

Hooi,

Ik zit nu in een dip! jah..
Ik heb net gevraagd of ik een eigenpony mag.. nee, we hebben niet genoeg geld was het antwoord.. nu wil ik dus heel graag eene igenpony.. en ga er maar voor sparen..
Maar nu ken ik een andere pony.. Gold-Star heet die pony en daar heb ik dus een tijdje terug een paar maandjes op gereden.. ik moest er toen alleen mee stoppen omdat ik geen concours mag rijden van me moeder.. die mensen vonden het heel jammer omdat ik heel goed rij(volgens hun en dat zeggen meer mensen) Nu heb ik dus weer gevraagd of ik op Gold-Star mag rijd.. en dan is het antwoord ook NEE!

Ik heb nu dus zoiets van.. ik ga wel stoppen met paardrijden.. want zo beleef ik er ook geen plezier aan! Ik volg dus wel manege lessen ofzo alleen ik wil heel heel graag meer.. en meer leren dus! Nu krijg ik die kans en mag het niet.. Verdrietig Wat zullen jullie doen? Stoppen met de paarden of doorgaan? Ik vind het echt niet leuk meer om die saaie manege lessen te volgen.. en niks meer te leren..

Groetjes

elmiran

Re: stoppen of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:00

misschien moet je eens op marktplaats ofzo gaan kijken er zijn zat mensen die een bijrijder zoeken Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:06

ik kreeg ook geen eigen pony van mijn ouders..reed alleen op de manege..
had wel ene verzorgpony die ik soms reed,en dan alleen in de bossen..

heel diep zit de paardenliefde neit bij jou..
amnders was je blij met elke minuut die je bij paarden mocht doorbrengen...
erop of ernaast..
geen of wel wedstrijdrijdend..

spaar door voor een eigen paard..zoek een verzorgpony..ook daar leer je van !1
het meot wel leuk blijven..

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:11

Toen ik 13 was stopte ik met paardrijden omdat ik niks meer leerde en ik stapt me angst op de pony en was blij eraf te zijn.(elke les gebeurde er wel wat) en ik ben er 3 jaar tussen uit geweest.ik heb in die 3 jaar.Wel een keer in een manegeles gereden, een keer op de paard van me buurvrouw.En toen ik erachter kwam dat ik een achternichtje hebt met paarden ging ik daar vaak heen zonder te rijden ofwat.

nu rij ik weer in manege lessen en ik vind het geweldig.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:13

kortom dan past de paardeliefde ook niet bij mij (niet aanvallend bedoeld)

pasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:13

Heey was ik weer,

Ik weet het.. ik hou ontzettend veel van paarden.. maar ik heb dan al wel een verzorgpony pasquina.. mag ik ozich alles mee.. behalve rijden..(ze heeft een soort van kreupel.. en is als 27/28 jaar) Ik geniet ook wel van elke minuut bij haar alleen ik wil gewoon heel graag mee leren.. en de als het kan de paardensport in... ik weet het ben eigenwijs..
Maar als ik iets graag wil.. is het altijd nee bij me ouders!.. Gaaaap

Groetjes

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:23

misschien een andere manege zoeken???
ik ben op een gegeven moment springlessen gaan volgend..was ook nieuw..

misschien een andrre verzorpony gaan zoeken..

een eigen pony komt wel..
het meer leren ook wel..
je bent echt nooit uitgeleerd!!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:47

dat kan ook een andere manege.
ik moet wel zeggen ik heb na een tijdje wel weer willen paardrijden maar het mog niet van me ouders.Tot ik een eigen scooter kreeg toen mog het opeens wel. Vaage ouders heb ik

pasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 06:24

Ik mag dus ook niet naar een andere manege.. Huilen Verward en ik weet zelf ook wel dat ik nog lang niet uigeleerd ben.. en daarom wil ik dus graag meer leren.. maar dat kan nu niet.. want bij alle wegen staat er (voor dat ik er in ga) een muur met "STOP! NEE!" lijkt het wel... maar gisteravond kwam mijn moeder nog even en ze zal zo'n vrouw opbellen..(daarvan rijdt het meisje ook op gold-star) om te vragen of die man nou echt alles voor je doet.. want dat willen met ouders niet geloven en als ze dat eenmaal gelooft is er weer kans voor mij! Haha! Clown

Greetzz

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 07:27

pasjuhh schreef:
Maar als ik iets graag wil.. is het altijd nee bij me ouders!.. Gaaaap

Groetjes

Mss moet je eens vragen waarom ze altijd nee zeggen.

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 10:19

Joh, als er een muur op je weg staat dan ga je toch de andere kant op?

Dus als gold star niet mag, en een andere manege mag niet, kijk dan eens wat de mogelijkheden zijn op jouw manege zelf! Misschien is er een andere les bij een andere instructeur waar je naar toe kan, hebben ze springlessen, caroussellessen, ik zeg maar wat...
Ga een bijbaantje zoeken of doe klusjes om geld te sparen zodat dat je ouders ook zien dat je er zelf ook graag wat voor wilt doen, en niet alleen je handje ophoud... Kan je van je eigen geld misschien privelessen erbij nemen, af en toe eens, dan leer je ook weer steeds meer bij, zelfs op een manege!!

Oftewel, als het lastig wordt, niet meteen opgeven!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 10:51

Ik mocht ook nog m'n eigen paard.. Niet dat ik er veel om heb gezeurd, maar ik wist dat van te voren al.. Totdat ik 2 1/2 jaar geleden een hele mooie aanbieding kreeg om een superpaardje te leasen samen met mn beste vriendin heb ik ja gezegd en mn ouders vonden dit goed... Helaas moesten we haar na 10 maanden al in laten slapen..

En het zal denk ik best wel meevallen dat je ouders altijd nee zeggen, probeer het dan gewoon op een andere manier.. Praat rustig met ze en vraag waarom iets niet mag en waarom JIJ er je voordelen er mee hebt, maybe helpt dat een beetje..

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 11:11

Als je de manege lessen saai vind , zoek een andere manege!

PS: ik mag ook geen eigen paard , ik mag ook maar 1 maal per week rijden (soms 2 keer)

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 14:58

als jij het graag wilt..GA JE TOCH NIET OPGEVEN??
laat je ouders dan maar eens een poepie ruiken.
bewijs maar eens hoe graag je het wilt

succes ermee
gr esther

pasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 16:39

Bedankt voor jullie reacties.. maar nu is er nog weer een tegenvaller..

Ik ben weg "gejaagd" bij me verzorgpony pasquina.. de andere 2 meisjes willen me daar niet meer hebben.. ze zijn verder niet de baas over die pony ofzo.. maar ze doen alles.. en voor mij valt er dan niks meer te doen.. ik ben dus net weggefiets helemaal huilend!
Ik heb nu dus zegmaar niks meer en het lijkt wel of ik nergens anders heen kan dan terug of stoppen met de paarden... Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
En op elke weg staat er een muur!! niet op 1 weg maar op allemaal.. Huilen Huilen

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Groetjes

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 16:47

Hmmm... lastig. Zulke ouders heb ik ook gehad... maar jij krijgt nog wel een scooter!!!!! Dat kon bij ons dus echt niet, hoor! Tong uitsteken

Als jij een scooter hebt gekregen dan ben je vast 16 jaar of ouder?! Controleren jouw ouders altijd wat je doet en waar je bent? Want toen ik zo oud was als jij en ik mocht ergens niet heen of wat dan ook dan zei ik thuis dat ik ergens was maar ging ondertussen ergens anders heen. Dat kan je toch ook met Gold-Star doen?! Ga er gewoon fanatiek voor en op een gegeven moment kunnen ze toch geen nee meer zeggen? }>

En ja, waarom zeggen ze eigenlijk nee? is het omdat ze bang zijn dat je huiswerk eronder gaat lijden ofzo?
Slapen