hebben jullie dat ook bij een casco cap??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

hebben jullie dat ook bij een casco cap??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:28

hoi hoi...

ik heb net voor de 1e keer echt in de regen gereden met mijn cap. ik heb deze vorig jaar begin juni gekocht....net deed ik mijn cap af na het rijden zie ik dat dat zachte fluwele laagje er aan de achterkant een paar cm af is (±5 in de breete en 0,5 in de hoogte) hebben jullie dat ook gehad....en wat moet ik doen..naar de ruitersportzaak gaan waar die vandaan komt...maar dan zullen ze wel zeggen dat het sleitage is Verdrietig

wat moet ik volgens jullie doen en hebben jullie dat ook wel eens gehad??

ik ben benieuwd of ik de enige ben

(het gaat om een casco die verstelbaar is niet met draaiknop en weegt 400-420 gr staat op het etiket)

Fredt

Re: hebben jullie dat ook bij een casco cap??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:03

Ik denk dat het gewoon sleitage is. Op mijn casco cap zit al bijna geen fluweel mee Knipoog
Ik heb er zelf geen moeite mee, het gaat toch om het gebruik, en als het echt lelijk word kan je er gewoon wat zwarte schoensmeer overheen doen.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:09

Ik heb mijn Casco cap sinds volgens mij afgelopen Herfstvakantie, en heb al een aantal keren in een regenbui gereden, maar er laat (volgens mij) nog niks los, heb er ook nog niet echt naar gekeken!

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:12

Als dat voordat je ging rijden nog niet zo was, dan zou ik het zeker wel even melden bij de zaak waar je hem gekocht hebt.
Ik heb ook een Casco, maar ik let er eigenlijk nooit op Verward
Maar van een 1 keer in de regen rijden mag dat echt niet meteen "slijten".
Een zo'n klacht maakt waarschijnlijk weinig uit, maar als meer mensen dit hebben en er wat van zeggen dan gaan ze er vanzelf naar kijken lijkt me.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:56

ik had eerst een casco met zo'n klitteband ding die je kon verstellen Bloos dat was echt een miskoop bij de eerste paar hobbels schoot dat ding al los. Nu heb ik een andere en daarvan laat dat tape los. Ik heb vaak in de regen gereden, en al t fluweel zit er nog op maarjah...binnekort ook niet meer want dat zwarte randje erom heen is aan t loslaten Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:18

elmiran schreef:
ik had eerst een casco met zo'n klitteband ding die je kon verstellen Bloos dat was echt een miskoop bij de eerste paar hobbels schoot dat ding al los. Nu heb ik een andere en daarvan laat dat tape los. Ik heb vaak in de regen gereden, en al t fluweel zit er nog op maarjah...binnekort ook niet meer want dat zwarte randje erom heen is aan t loslaten Boos!

dat randje bij mij gelukkig (nog) niet...ik heb een soort "rits" die je kan verstellen...

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:27

Bij mij ziet het er nog als nieuw uit, ondanks een paar aanvaringen met takken Haha!
Ik bewaar het ook in een speciale tas dat gevoerd is, waarschijnlijk blijft het daardoor langer mooi.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:29

Ik heb al jaren een casco, rij vaak in de regen, er slaan vaak takken tegenaan, en op stal ligt hij gewoon op de (vieze) grond Bloos Maar er laat niks los hoor, ik zou even terug gaan naar de winkel. Nee heb je, Ja kun je krijgen Lachen