Ervaring met buitenbak.nl ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Ervaring met buitenbak.nl ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 11:29

Zoals de titel al zegt: heeft er iemand ervaringen met de bakken van www.buitenbak.nl ?

binnen nu en snel ga ik een bak aanleggen. Omheining (en waarschijnlijk drainage) doen we zelf, maar nu was ik aan het dneken om de bovenste laag zand te mengen met een container van dat spul van hun.

Heeft iemand iets soortgelijks? of kan iemand me iets adviseren?

alvast bedankt!

groetjes marsha

velinda

Re: Ervaring met buitenbak.nl ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:17

Ja, bij ons ligt het. Ik vind het gewoonweg super! Haha! Een tijdje geleden heeft het heel hard gevroren en geregend maar de piste was alleen een beetje vochtig en verder lag ze heel goed. Wij hebben er nu ook een springparcours instaan en dat gaat supergoed en de hindernissen staan er stevig in. Drainage is overbodig en geld uitgespaard. Knipoog Het beste vanal is een laag witte zand eronder leggen zodat de piste een mooie lichte kleur krijgt. Het enigste nadeel is wel dat de piste moeilijk gesleept kan worden (wel met een speciale sleper). Hier een paar foto's van onze piste:
Afbeelding
Afbeelding
P.s.: niet naar de persoon en het paard kijken (ben ik wel niet maar toch) Bloos

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:29

Ik heb het spul in de paddock liggen.

Voordeel:
-stoft minder
-snel droog
-geen moddertroep
-Het vergaat niet, dus je doet er erg lang mee, af en toe vers zand erover en het ziet er weer prima uit.

Nadeel:
-slepen kan niet
-mestruimen moet met de hand (handschoenen)
-afvoer kost een hoop geld

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 10:32

hartelijk dan voor jullie reacties, zo te zien zitten er voor mij veel pluspunten aan