Ik had een vraagje, bij mij op stal staat nu een merrietje, tis echt een lieverd. Het is de bedoeling dat ik haar komende tijd ga rijden en dan zal ze verkocht worden. Nu wou alleen mijn vader graag weten hoe duur zo'n paard ongeveer is, maar ik heb daar geen idee van.
Dus weten jullie ongeveer een prijs, weet dat het niet exact te schatten is, maar er zal hier vast wel iemand zijn die het ongeveer weet toch? Hier een omschrijving:
Merrie, wordt 14 dit jaar, altijd recreatief gereden, laatste maanden stilgestaan wegens drachtigheid. Veulen is helaas 3 weken geleden dood geboren. Ze heeft nu dus ook last van overgewicht, maar is niet van streek door haar doodgeboren veulen daar heeft ze afscheid van genomen. Ze is 1.62 m. ongeveer dus niet echt groot ofzo. Papieren denk ik wel maar weet ik niet zeker. Ze is wat ik begrepen heb niet meer geschikt voor de fok, maar het is een schat van een dier, je stapt er bij wijze van spreke zo mee weg. Is makkelijk in de omgang en ziet er aardig mooi uit, niet iets speciaals, gewoon leuk paard.
Kunnen jullie hier wat mee?