Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lauwie schreef:maar wanneer begint het hoogseizoen dan want dat weet ik dus ook niet
) of met een groep die vanuit de manege een buitenrit maakt. Dat zijn dan vaak toeristen.
dus dat word wachten tot het zomerseizoen is afgelopen want om me paard in de zomer in een hette trailer te zetten vind is niet erg fijn voor het paard
denk ik en dan kan ik ook maar eventjes op het strand lauwie schreef:ik zit tot eind april in het gips en daarna kan ik waarschijnlijk nog niet gelijk rijdendus dat word wachten tot het zomerseizoen is afgelopen want om me paard in de zomer in een hette trailer te zetten vind is niet erg fijn voor het paard
denk ik en dan kan ik ook maar eventjes op het strand
Evenaar schreef:Ik dacht dat je in Hoek van Holland na 1 april tussen 19.00 en 7.00 mocht rijden... Ben ik nou altijd in de bonen geweest?
Als het een beetje meezt ga ik 2e paasdag voor het eerst met eigen pony naar het strand, heb er superveel zin in!!!
Weet iemand hoe het zit met het strand van Oostvoorne/Rockanje? Daar zou ik ook weleens willen rijden
.
Sjonniej schreef:Evenaar schreef:Ik dacht dat je in Hoek van Holland na 1 april tussen 19.00 en 7.00 mocht rijden... Ben ik nou altijd in de bonen geweest?
Als het een beetje meezt ga ik 2e paasdag voor het eerst met eigen pony naar het strand, heb er superveel zin in!!!
Weet iemand hoe het zit met het strand van Oostvoorne/Rockanje? Daar zou ik ook weleens willen rijden
Nee dat het 1 mei is weet ik heel zeker, ben er zaterdag toevallig geweest. Maar dat het 7 uur is, zou ook kunnen. Daar ben ik niet zeker van, maar ik dacht dat het 9 uur was.