leuke paardrijvakantie, niet te duur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

leuke paardrijvakantie, niet te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 17:45

Hallo,

ik heb een financiele meevaller gehad Vingers aflikken en wil lekker een weekje gaan paardrijden in het buitenland. Wie heeft dit al eens gedaan en kan me iets aanraden? ik zelf dacht in de richting van ierland, of in spanje/portugal op andaatjes rijden( waar het me dus meer om de anda's gaat dan om het land op zich).Ik zoek een paardrijvakantie die niet bizar duur is en waar de paardjes ook echt zelf te rijden zijn, geen afgestompte hobbelpaarden zeg maar. Tips, ervaringen, prijsindicatie, websites, verhalen, alles is welkom!!

Cowgirl

Re: leuke paardrijvakantie, niet te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 18:00

Jou landen zijn best wel duur.

Kijk eens naar oost europa: hongarije, polen, transylvanie(drakula!!!).

Die laastte lijkt me echt super.
De natuur is nog ongerept daar , niet te veel mensen en vooral in Hongarije heel veel vlaktes.

Ik ben zelf alleen nog maar op Ijsland geweest , maar Oost europa staat zeker nog op het lijstje.

trailfinders,

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 18:26

hmmm, dat klinkt wel goed..

Wat vond je van ijsland?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:54

Als je voor weinig gaat, moet je ook geen kwaliteit verwachten. Goede paardenvakantis kosten nou een maal geld. Voor minder dan 600 euro (exkl de reis) kan je eigenlijk geen kwaliteit verwachten.
Voor het geval je van plan bent een nette prijs te betalen voor een goede lokatie, zowel paarden, omgeving als de behandeling van de gasten, kijk dan eens op www.fivesaints.com
Doe ze de groeten van die Nederlande Land Rover-fan Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 21:04

hmm... dan denk ik dat ik mijn paardrijvakantie nog even in de kast moet zetten Knipoog