Dagtochten Veluwetrail: hoe lang?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Dagtochten Veluwetrail: hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 14:16

Ik ben van plan om donderdag een dagtocht van de veluwe trail te rijden hier in de buurt. Ik wil dan de blauwe of oranje doen want die beginnen dichtbij huis. Dit wil ik als endurance-training doen. Ik ga de tijd dus bijhouden en op snelheid rijden. Maar om dan mijn gemiddelde te weten moet ik ook weten hoe lang de route is...

Weet iemand misschien hoe lang de oranje / blauwe veluwe trail routes zijn? Ik kan het echt nergens op internet vinden. Verdrietig

Lepeltje

Re: Dagtochten Veluwetrail: hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:20

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 15:57

Nee, ik kan het niet vinden daar.... Scheve mond Nu kan het ook zijn omdat ik niet zo'n ster ben ik zoeken, maar ik heb alles al doorgepluist... Scheve mond

hmm, misschien is dit hem:

Hoenderlose Bos
Dagtocht tussen Beekbergen en Hoenderloo, Voor menners en ruiters.
Lengte ongeveer 35 kilometer.

Maarja dat weet ik niet zeker, volgens mij lopen er namelijk ook nog rode en andere kleurtjes hier in de buurt... Verward

Best raar want volgens dit kaartje: http://www.hippisch-toerisme.nl/images/ ... _kaart.jpg is er maar een... Blond

Maar ik ben dieper in het bos wel ook andere kleuren tegengekomen... Misschien moet ik er maar vanuit gaan dat deze route de route van 35 km is, die blauwe op de kaart ten zuiden van Apeldoorn? Blond (dagtocht 8)

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:39

Vraag anders ArwenLune even, zij heeft hem vorig jaar helemaal gereden Pling