Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiSSy schreef:ik heb eerst hele dure (zo'n 100 euro) gehad van imperial riding... die werden snel lelijk en de rits ging ervan kapot.
nu heb ik goedkope (zo'n 40 euro) van geen idee wat voor merk (gok op harry's horse) en die zijn supermooi en blijven ook mooi
Breitling schreef:Ik heb ook die van petrie maar zijn te klein geworden, wilde misschien die van dms aanschaffen maar doe dat toch maar niet. Ik ga weer voor de petrie's op maat gemaakt en al voor 100 euro
ik vind die chaps van petrie echt het leren rijlaars effect geven door de stevigheid. krijg je een fijne been ligging van
porscherider schreef:Ik heb sinds een maand van die laarzenschachten van Rectiligne. Tot nu toe bevallen ze prima. Ik heb hele goede geluiden gehoord over dit merk.
patos schreef:porscherider schreef:Ik heb sinds een maand van die laarzenschachten van Rectiligne. Tot nu toe bevallen ze prima. Ik heb hele goede geluiden gehoord over dit merk.
Waar heb je ze gekocht en wat was de nieuwprijs?
Maar ja, ze pasten niet dus werden het de Rectiligne. Ik geloof dat ik m'n Petrie's maar verpats (laarzen dan he), ik wil niet meer anders! Breitling schreef:wat ik trouwens nog wel kan vermelden is dat als je ze bij huet www.rijlaarzen.nl op maat wilt hebben ben je 99 nog wat kwijt dat is 19 euro meer als normaal, en bij divoza blijven ze gewoon 84 euro, ook op maat gemaakt (van petrie)
eowynnie schreef:Breitling schreef:wat ik trouwens nog wel kan vermelden is dat als je ze bij huet www.rijlaarzen.nl op maat wilt hebben ben je 99 nog wat kwijt dat is 19 euro meer als normaal, en bij divoza blijven ze gewoon 84 euro, ook op maat gemaakt (van petrie)
móeten ze dan op maat gemaakt worden ?? of is dat alleen als je een lastige maat hebt ??
), volgens de verkoopster zakten de chaps niet in? Misser schreef:Ben vandaag naar van rijs geweest om te kijken voor schoenen en chaps. Heb schoenen van euroriding en chaps van petrie (waren daar maar 78 euro), volgens de verkoopster zakten de chaps niet in?