Mirenjo spring op hengstige merrie :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mirenjo2005

Mirenjo spring op hengstige merrie :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 13:34

hey, ik had laats een topic geplaats over mirenjo, mn hengstje van 10 maanden.. en dat die wel eens met nikki, mn haflingermerrie buite staat..
En nu is ze hengstig en mirenjo sprong er meteen op, er kwam volgens ons wel wat uit, maar zn balletjes zijn nog nie ingedaald..

T was wel een mega grappig gezicht heb er ook fotos van, die plaats ik nog wel.. Lachen we moeste er zoooo om lache Haha!

Denken jullie dat hij vruchtbaar kan zijn ??

Chrissetje

Re: Mirenjo spring op hengstige merrie :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:35

zou wel kunnen volgens mij Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:37

Volgens mij kan een 10-maanden oude wel vruchtbaar zijn...dacht ik....twijfel twijfel...

Zou hem iig niet meer bij je merrie zetten, tenzij het de bedoeling is om een veulen te krijgen...maar dan nog zou ik hem dat nog niet op 10 maanden oude leeftijd laten doen.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:38

een kat van ons was nog geen jaar oud en die 'reed' ook op een nog niet gesteriliseerde kat ennuh nu hebben we kleine murmels die ondertussen ook al groot zijn Bloos

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:40

beautylover schreef:
een kat van ons was nog geen jaar oud en die 'reed' ook op een nog niet gesteriliseerde kat ennuh nu hebben we kleine murmels die ondertussen ook al groot zijn Bloos

Ja maar een kat is met ene jaar al volwassen, een peerd nog niet....maar wel vruchtbaar als zijn ballen ingedaald zijn toch?

Kan iemand met verstand eens antwoord geven hier Knipoog Haha!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:09

Heb even wat opgezocht, en heb gevonden dat een hengstveulen vanaf 8 maanden al vruchtbaar is, en het kan ook voorkomen dat het met 6 maanden al zo ver is.
Dus met een beetje pech.....