Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tiggeriedoo schreef:Mijn paard doet dat ook! Veel paarden doen dit. Kom niet aan het eten. Ik kan er wel bij komen nu, in het begin niet. maar als een ander in haar stal stapt als ze aan het eten is, hapt ze ernaar en zwiept ze met haar hoofd (oren plat uiteraard). Beetje voernijd kan het zijn. Op zich geen ramp.
Mijn paard legt haar oren niet plat, maar wel naar achter als ze mij ziet. Als ik me omdraai gaan de oortjes naar voren, en soms vergeet ze haar oren naar achter te doen! Een karakter trekje dat veel paarden hebben. Ze vinden je lief maar willen het niet laten merken. Kweet niet precies hoe het zit, maar op zich kan het echt geen kwaad.
Zeker bij het eten niet hoor. Zolang ze je niet aanvalt is het goed!

beautylover schreef:bijna ieder paard doet dat,vind jij het gezellig als ze steeds langslopen als jij aan het eten bent?
gewoon het paard lekker laten doen!

Faniek schreef:beautylover schreef:bijna ieder paard doet dat,vind jij het gezellig als ze steeds langslopen als jij aan het eten bent?
gewoon het paard lekker laten doen!
Dan heb ik toevallig 3 die het niet doen
Alle 3 vertrouwen ze me en ik mag ook gewoon met mijn hand in hun voerbak dan gaan ze netjes aan de kant. Op het begin bleef ik er gewoon uit de buurt, maar nu ik een goeie band met ze heb kan ik gewoon alles doen.