Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
germie schreef:Geregeld adverteerden ze van Hyporama met laarzen in eerdere versies van het tentenkamp. Nu doen ze dat weer. Ik ben er nooit geweest, dus ik weet niet of het wat is.
Zijn de leren rijlaarzen bij Tentenkamp wat, of zijn dat ouderwetse modellen of modellen die totaal niet gangbaar zijn. Ze adverteren nu met laarzen voor 170 euro, is dat dan met coating, of zit er ook rundleer dan wel kalfsleer tussen?
En de zadels, zijn dat meestal uitlopende modellen, showmodellen? Of zijn het ouderwetse modellen, zadels die al jaren ergens opgeslagen liggen, dan wel beschadigd zijn?
En als je pas op de laatste dag komt, is er dan nog een kans dat je iets vindt van je gading?
Kortom, valt het meestal tegen, of kun je er ook nog wat leuks vinden op de laatste dag?

Verder nog ff rondsnuffelen en kijken of er nog wat interessante koopjes bijzitten. Tulandro schreef:Dus je koopt eigenlijk oude laarzen? Ze zijn toch wel nieuw? En is het leer niet uitgedroogd? Denk dat ik dan liever hier in het noorden wat rondkijk.Ik moest vorig jaar dus helpen in het magazijn met de laarzen. Er staan in het magazijn honderden oude laarzen in stoffige oude dozen, en een medewerker pikt er dan een aantal uit, vooral laarzen die amper verkocht worden of er al heel lang liggen. Ik moest vorig jaar allemaal nieuwe verpakkingen om de laarzen heen doen. Als je dan toch nieuwe laarzen wilt kopen, waarom koop je dan niet voor 200 euro op maat gemaakte rijlaarzen in zuid beijerland? Perfecte kwaliteit, en een garantie dat het nieuw is.
germie schreef:Tulandro schreef:Dus je koopt eigenlijk oude laarzen? Ze zijn toch wel nieuw? En is het leer niet uitgedroogd? Denk dat ik dan liever hier in het noorden wat rondkijk.Ik moest vorig jaar dus helpen in het magazijn met de laarzen. Er staan in het magazijn honderden oude laarzen in stoffige oude dozen, en een medewerker pikt er dan een aantal uit, vooral laarzen die amper verkocht worden of er al heel lang liggen. Ik moest vorig jaar allemaal nieuwe verpakkingen om de laarzen heen doen. Als je dan toch nieuwe laarzen wilt kopen, waarom koop je dan niet voor 200 euro op maat gemaakte rijlaarzen in zuid beijerland? Perfecte kwaliteit, en een garantie dat het nieuw is.

germie schreef:Tulandro schreef:Dus je koopt eigenlijk oude laarzen? Ze zijn toch wel nieuw? En is het leer niet uitgedroogd? Denk dat ik dan liever hier in het noorden wat rondkijk.Ik moest vorig jaar dus helpen in het magazijn met de laarzen. Er staan in het magazijn honderden oude laarzen in stoffige oude dozen, en een medewerker pikt er dan een aantal uit, vooral laarzen die amper verkocht worden of er al heel lang liggen. Ik moest vorig jaar allemaal nieuwe verpakkingen om de laarzen heen doen. Als je dan toch nieuwe laarzen wilt kopen, waarom koop je dan niet voor 200 euro op maat gemaakte rijlaarzen in zuid beijerland? Perfecte kwaliteit, en een garantie dat het nieuw is.
LuckyandMiej schreef:daar moet ik even heen! krijg binnenkort een pony dus moet nog wat spullenhebben en daar is het nooit zo duur

miesie schreef:LuckyandMiej schreef:daar moet ik even heen! krijg binnenkort een pony dus moet nog wat spullenhebben en daar is het nooit zo duur
Nooit zo duur
HypoDrama is soms gewoon 20 of 30 euro duurder per product dan ergens anders...
Dus als je het daarvoor doet zou ik naar een andere zaak gaan..

Ben blij dat ik niet de enige ben, die zulke verhalen verteld. Er zijn inderdaad maar weinig echte koopjes, het is één en al nep.