Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tobilover schreef:Maar is dat toevallig op de hoek bij het spoor? (naast de devel?)

sinESappel schreef:tobilover schreef:Maar is dat toevallig op de hoek bij het spoor? (naast de devel?)
Klopt!

(woon er tenslotte 2 min. vandaan
)
Fredt schreef:Ik zou verhuizen als ik jou was !
Dunya kan dan gelijk al lekker de wei in.. terwijl waar je nu staat je nog tot einde april moet wachten. Dan kan ze nog een maandje de wei op.. en dan mag ze alweer terug naar het Reelaer.
Bij de andere stal kan je gratis staan (afgezien van de voer,stro en hooi kosten). En je hebt toch een bak waar je terecht kan.
Je hoeft je oude stalgenootjes in principe niet te missen want ze staan 5 minuten verderop.
Ik zou het zeker doen !
sinESappel schreef:
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk... Misschien moet ik het toch maar doen... Ze komt dan bij Maroc op stal te staan! Dat zal wel goed gaan, alleen die andere pony kan best gemeen doen. In de les vindt ze Dun ook al nooit zo lief![]()
Maar eigenlijk is het voor mij wel een heel groot pluspunt dat ze daar lekker buiten kan lopen!
Whisperke schreef:Mag ik vragen wat reelaer is??? en waar dat is???
Maar ja ik zou gewoon je hart volgen en wat je eerste keuze is, is meestal de beste!!!
Succes er mee!!!!
dobbel schreef:En het weer kan wel zo omslaan dat je daar ook niet van het land gebruik kan maken.