Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

loveblacky schreef:maar is het ineens normaal en algemeen geaccepteerd om er op te rijden
.. mijn shet is 1 meter, en ik ben zelf 1,58 M en weeg ong 44 kg. dus.. zo erg zal het niet zijn
loveblacky schreef:maar is het ineens normaal en algemeen geaccepteerd om er op te rijden

) was het allemaal vrij eenvoudig:

Liesjuh schreef:Dennis fokt ermee en rijd ze ook in.. (Ook voor andere mensen)
Cloverdale is L1 met haar (geweldige) shet..
Ukkiepuk rijdt ook wedstrijden met haar shet.. (weet niet hoe ver ze is, maar hij kent behoorlijk wat oefeningen)
).
Dennis schreef:Liesjuh schreef:Dennis fokt ermee en rijd ze ook in.. (Ook voor andere mensen)
Cloverdale is L1 met haar (geweldige) shet..
Ukkiepuk rijdt ook wedstrijden met haar shet.. (weet niet hoe ver ze is, maar hij kent behoorlijk wat oefeningen)
Ukkiepuk rijd nu L1 bij de paarden met Zorro. Hier foto's van haar:
viewtopic.php?f=10&t=310713&hilit=
Ik zelf rijd ze, men met ze, fok met ze, fiets met ze, longeer ze, geef lesjes met ze, ga lekker met ze het bos in, ga naar keuringen enz enz enz.
Ik rijd ze ook voor andere in.
En ja, ik ga ook op wedstrijd starten als ze er aan toe zijn. Dresuur iig. Misschien ook nog wel een klasse I endurance of voor de wagen.
Angel(107 cm) 2 weekjes geleden, nu een maandje of 4 onder het zadel.
viewtopic.php?f=10&t=380856&hilit=
Angel een week of 3 geleden.
viewtopic.php?f=10&t=375060&hilit=
Roosje(100cm), een half jaartje onder het zadel. Dit was de laatste les voor ze met zwangerschaps verlof ging.
viewtopic.php?f=10&t=364825&hilit=
Roosje een paar maandjes geleden.
viewtopic.php?f=10&t=311131&hilit=
En ik nog eventjes op Dennis (Dennis is 94 cm).
viewtopic.php?f=10&t=306491&hilit=
Ik ben zelf nu 20 en ong 160 lang(kort).