Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Doet de zoekfunctie het dan weer? Ik ga gelijk wel ff kijken, dacht dat ie er uit lag.. Fredt schreef:

Ik ben op caitwickerzand en boszicht geweest. Als je er wat meer over wil weten kan je me een PB sturen.
Heb er al een paar gevonden die me wel wat lijken, zal eens even met vriendinlief overleggen wat die ervan vind
Maar meer tips zijn altijd welkom! _Michelle_ schreef:<knip>
Pensionstal Staadegaard, Renkum, tel. 0317-312878
<knip>
) als je naar de malle jan gaat zit je in de zelfde omgeving!
We willen alleen het liefst zo goedkoop mogelijk, dus op een camping. En de paarden het liefst volpension, dus met voer etc. erbij in omdat we weinig zin hebben om dat allemaal mee te gaan slepen. Voor 2 paarden een dag of 4 is dat toch een redelijke hoeveelheid bix
de belvedere gaat verbouwd worden en er komen bungalows op het terrein te staan die verhuurt gaan worden. In april gaan ze hiermee beginnen (met bouwen) maar denk niet dat dat al klaar is als jij wil komen.
ook weet ik niet of we plek hebben want de helft van de stallen gaat plat volgende maand
Bella_Donna schreef:
Jet schreef:Je hebt ook nog camping Samoza in Vierhouten met een manege op het terrein. Stalling, voer en mesten zit bij de prijs in, weet even niet hoe duur het er nu is, niet zo goedkoop. Maar je rijdt een stukje van max. 10 minuten over de camping en je zit op de Veluwe, heerlijk! www.samoza.nl is de site van de camping. De manege heeft een aprt telefoonnummer waarop ze bereikbaar zijn, staat volgens mij bij recreatie op de site vermeld.
Met je tentje sta je vlakbij de paarden en kan je ze zo horen hinniken, erg leuk.
Er is alleen niet zoveel te beleven vind ik. Bella_Donna schreef:staan nu hele leuke blokhutten, is mooie binnen bak ruime stallen, trainingsmolen... weet niet wat daarvan veranderdis maar ik heb t toen wel naar mn zin gehad...
_Michelle_ schreef:Pensionstal Staadegaard
ikke schreef:Die doe maar niet..............