Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjonniej schreef:Ik weet niet waar je woont? Maar je moet wel hele lieve buren hebben als die dit toestaan! Denk maar eens, zoals hierboven, aan al die vliegen en de stank 's zomers.... Die mensen willen in de tuin zitten om van de bloemen- en zomergeur te genieten, dan zijn ze niet blij met een mestlucht.
.
Linda86 schreef:Ik ga naast een boerenbedrijf wonen, dus die mensen zijn er wel aan gewend. Wij zullen wel even aan die koeienlucht moeten wennen, hahaha.
Groetjes Linda.
haha, succes met het wennen aan de koeienlucht!!
Mist schreef:Ik heb een 2onder1kap huis, met 3 paardenstallen, en ook buren aan de andere kant. Mijn mest doe ik op een aanhangwagen die ik 1x per week wegbreng. Daar ligt in de zomer een zeil over, waar ik anti-vliegenspray onder spray![]()
Niet zozeer de stank, waar je bezorgd over moet zijn, maar wel de vliegen in mijn ervaring. Regelmatig Golden Mandrin (boerenbond) in de stal en over de mesthoop etc. scheelt een hoop. Ik heb weinig last van vliegen (maar doe daar ook veel aan.......als je buren eenmaal beginnen met klagen is het einde zoek)
Mist schreef:Ik heb een 2onder1kap huis, met 3 paardenstallen, en ook buren aan de andere kant. Mijn mest doe ik op een aanhangwagen die ik 1x per week wegbreng. Daar ligt in de zomer een zeil over, waar ik anti-vliegenspray onder spray![]()
Niet zozeer de stank, waar je bezorgd over moet zijn, maar wel de vliegen in mijn ervaring. Regelmatig Golden Mandrin (boerenbond) in de stal en over de mesthoop etc. scheelt een hoop. Ik heb weinig last van vliegen (maar doe daar ook veel aan.......als je buren eenmaal beginnen met klagen is het einde zoek)