Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
monsera schreef:Een beetje off topic maar hoe zit dit nu eigenlijk met die punten?Jij hebt er nu 35 en wat houd dat precies in dan?Ik weet helaas niet het antwoord op je vraag.
Royaltjuh schreef:Ik weet niet of je die via internet op kan maken. Ik DACHT het niet. Maar ja, als je het zeker wil weten is een telefoontje natuurlijk het snelst...
Twinkelbell schreef:Je moet de punten dan opsturen naar divoza, geloof dat je dat samen moet doen met een bestelkaartje, deze zitten achterin de catalogus.
De punten zijn nog maar tot 30/6/2005 geldig!!
Citaat:De punten zijn nog maar tot 30/6/2005 geldig!!
, het zijn de pavo punten die tot 30/6/2005 geldig zijn, maar veel mensen noemen ze ook wel de divoza punten, sorry voor de verwarring.Twinkelbell schreef:Ik denk dat ik verwarring heb gezaaid, het zijn de pavo punten die tot 30/6/2005 geldig zijn, maar veel mensen noemen ze ook wel de divoza punten, sorry voor de verwarring.
De punten op het pasje blijven gewoon geldig, je kan het aan ze doorgeven bij het bellen, volgens mij.