Verlatingsangst?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pjelk

Verlatingsangst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 16:47

Beau en Pjelk delen een open stal met uitloop. dat gaat heel goed en ze kunnen het prima met elkaar vinden. In de zomer en het begin van de winter kon ik ook prima weg gaan met Pjelk maar dat is nu voorbij. Tegenwoordig wordt Beau helemaal gek als ik dat doe Hyper! . Hij draaft dan een vol uur lang heen en weer, hinnikt om de twee minuten heel schel, schraapt met zijn hoef en is nat als ik terugkom Ach gut .
Dit is begonnen toen ik Pjelk een dagje mee had naar een wedstrijd en we dus vrij lang weg waren. Sindsdien schopt hij telkens zulee scenes als ik weg ben.
Wat zou ik hier aan kunnen doen? Ik sluit hem nu steeds op in de stal (5 x 3) zodat hij niet de uitloop doorstampt en de modder tot aan zijn oren smeert, en ik geef hem hooi tot vermaak maar daar doet hij weinig mee.
wat moet ik hier nu mee? Een gezelschapspony voor mijn gezelschapspony Verward !?

Ing__

Re: Verlatingsangst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 16:50

Gewoon negeren...
Zal het anders ook niet weten...

Armaris

Re: Verlatingsangst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 17:02

ehms?
ik zou consequent zijn en het negeren,hoelang doet ie dat al?
ik dacht aan meenemen en in de buurt van stalgenoot zijn,maar of dit goed is en helpt weet ik niet,zo geef je toe