Heeft iemand ervaring met Quitt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Heeft iemand ervaring met Quitt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 15:15

We hebben Ramon al een paar jaar geleden kribbenbijtend gekocht.
Hij heeft zo'n 'halsband' die zijn luchtpijp half dichtdrukt zodat hij het niet meer kan. We doen hem deze nooit om want hij loopt de hele dag buiten en als hij dan een klein stukje draaft is hij gelijk buiten adem.
Nu schijnt er dus een middel te zijn dat er voor zorgt dat ze niet meer kribbenbijten, genaamd Quitt.

Heeft iemand hier ervaring mee? Helpt het?

Ik hoop dat iemand mij meer info kan geven, als hier al een ander topic over is die mijn vraag kan beantwoorden, heeft iemand dan een link voor mij? (ik kan het namelijk niet vinden Clown )

_Lorette_

Re: Heeft iemand ervaring met Quitt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 19:12

niemand? Verward

ik was net zo benieuwd...

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:58

Tja, vind het een beetje vaag. Een kennis van mij had geinformeerd. Tegen hem zeiden ze dat ze geen garantie konden geven en het alleen hielp als ze kribbebijten...
Volgens mij zijn de ervaringen verdeeld. Zelf had ik meer goede ervaring met maagcomposituum van de Groene Os (volgens mij goedkoopste bij dierdrogist.nl).

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 21:32

Kyona schreef:
Tja, vind het een beetje vaag. Een kennis van mij had geinformeerd. Tegen hem zeiden ze dat ze geen garantie konden geven en het alleen hielp als ze kribbebijten...
Volgens mij zijn de ervaringen verdeeld. Zelf had ik meer goede ervaring met maagcomposituum van de Groene Os (volgens mij goedkoopste bij dierdrogist.nl).

en wat is dat voor een middel?
Stoppen ze met kribbebijten, of wordt het alleen minder?