Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pol013 schreef:hmm de bovenstaande reactie kan ik niet volgen. dat zegt de TS toch ook juist.
Ik weet dat er wel luchtigere peesbeschermers bestaan. Ik meen me te herinneren dat o.a. Harry's Horse ze heeft. Of ze ook werken weet ik niet.
Als je iets gevonden hebt wat je bevalt. Laat je het dan even weten?
Canter schreef:De beschermers van N.E.W. zijn niet luchtiger dan andere peesbeschermers. Ze zijn ook gemaakt van neopreen, of er zit een fleece bontvulling in.
USG zegt wel luchtige beenbeschermers te hebben onder de naam "breath-o-pren". Ik heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd, maar in de gids staat een test van TUV waar ze er in ieder geval twee keer zo goed uitkomen als de de beenbeschermers van Gera en Eskadron.
De beschermers zijn te zien op www.usg-reitsport.de .
Mocht je interresse hebben dan kun je me pb-en.
Canter schreef:De beschermers van N.E.W. zijn niet luchtiger dan andere peesbeschermers. Ze zijn ook gemaakt van neopreen, of er zit een fleece bontvulling in.
USG zegt wel luchtige beenbeschermers te hebben onder de naam "breath-o-pren". Ik heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd, maar in de gids staat een test van TUV waar ze er in ieder geval twee keer zo goed uitkomen als de de beenbeschermers van Gera en Eskadron.
De beschermers zijn te zien op www.usg-reitsport.de .
Mocht je interresse hebben dan kun je me pb-en.
net mee gereden, en zo op het eerste gezicht lijken ze mij heel erg fijn, ook mooie pasvorm, iig beter dan mn BRdingen