Help wij zoeken vervoer!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raya

Help wij zoeken vervoer!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 21:40

Hallo allemaal!
Wij hebben een groot probleem, want... Pumba van Les_Fjal hier op bokt, komt bij ons logeren omdat mijn Lukka anders alleen staat.
Maar nu hebben wij geen vervoer. Is er iemand die Puma deze week van Rotterdam naar Driebergen kan rijden?

Natuurlijk niet voor niets! Haha!
Mja hopen dat we iemand kunnen vinden want mijn paarden kan niet alleen staan Knipoog
Groetjes Anne

Wilma1983

Re: Help wij zoeken vervoer!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 21:47

Beste Anne,

Is het voor jullie niet mogelijk om een trailer te huren bij oa: Freddy's Ruitersport te nieuwegein....? Of bij Co van den Berg te Maarssen op de Gageldijk...is dit een optie...??

M.vr.gr
Wilma83

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 21:49

Wilma1983 schreef:
Beste Anne,

Is het voor jullie niet mogelijk om een trailer te huren bij oa: Freddy's Ruitersport te nieuwegein....? Of bij Co van den Berg te Maarssen op de Gageldijk...is dit een optie...??

M.vr.gr
Wilma83

Hoi,
Nee wij hebben geen auto tot onze beschikking helaas...
Groetjes Anne

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:11

Paardentaxi Pling

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 22:18

SANEX schreef:
Paardentaxi Pling

Jaa heb ik wel aan zitten denke maar ik heb het uit laten rekenen en ik schrok behoorlijk van de prijs! 200 euro dat vond ik wel erg veel!

We hebben er zeker iets voorover tuurlijk! Maar 200 voor het stuk Rotterdam Driebergen is wel erg veel Verdrietig

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:27

de kans is vrij klein dat je het goedkoper vind. als ik dat ritje zou moeten doen, zou ik er ook 150 euro voor vragen, ik bedoel je draagt ook een risico met je mee. en ik woon niet in de buurt van rotterdam Haha!

probeer iemand op je manege te regelen die het voor een appel en een ei doet. een onbekende zal je niet zo gauw lukken vrees ik...