Eindelijk word hij brutaal.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Eindelijk word hij brutaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 20:02

Poeh Vincent wilde neit goed meer eten en bleef mager. Sinds een dag of vier eet hij weer super. Hij krijgt weer wat meer energie en gaat zelfs weer lekker lopen rennen. Hij was echt altijd een doetje, maar hij begint nu ook brutaal te worden.

Ik zat vandaag en lager dan hem komt hij naar me toen met zn oren plat in zijn nek en kin op zn borst. Dus ik dacht al van nou nou even in de gaten houden. En wat komt het sulletje doen, kriebelen!

Hij is steeds vaker aan het oefenen voor als hij later een enge zwarte hengst is. Gaat hij rond rennen met zn oren plat in zijn nek en de hele tijd bokken en gekke sprongen maken. Met zn kon op zn borst rond rennen. Heel eng hoor. Haha. En even later komt hij gewoon gezellig aangelopen om te kriebelen.

Vincent blijft gek.

xJurdyWonanx

Re: Eindelijk word hij brutaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 07:21

hahah..
wat een schatjes zijn het toch allemaal he Tong uitsteken zo heb ik dus ook een zwarte 'hengst Tong uitsteken ' ,.. komt hij zo aangalopperen en bokken en dan wilt hij allemaal geaait worden Tong uitsteken

nickyu

Re: Eindelijk word hij brutaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 07:54

zo heb ik een zwarte ondertussen ruin van 5
die al van jongs afvan boos keek en zijn kont naar je toe draaide
OM DAAR GEKRAPT/GEKRIEBELD TE WORDEN ! Haha! Tong uitsteken