4-daagse te paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

4-daagse te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 19:36

Aangezien ik in het gastenboek van de mensport dit berichtje zag staan;

Vanaf 27 t/m 30juni organiseren de Aangespannen van het Woold-Winterswijk een avond paardenvierdaagse.U kunt zowel onder het zadel als aangespannen deelnemen.De routes zijn gemiddeld 18 km lang.Er kan vanaf 18.00 uur gestart worden.Voor inlichtingen en opgave kunt u kontact opnemen met de volgende telefoon nummers.0543 564501 of 0543-564498 of 0543-564543.

Leek het me eigenlijk wel een gaaf idee. Ik heb al vakantie en kan samen met mijn vriendin gaan. Maar heeft er iemand wat meer informatie? Wordt overnachting bijv. geregelt? Zijn er nog meer plaatsen waar dit gedaan wordt?

Wie kan ons, ik en Carow, meer vertellen hierover. We willen iig. ohz. gaan.

Sjonniej

Re: 4-daagse te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 22:48

Zijn hier geen mensen die ook heel sportief 4 dagen lang hieraan meedoen?

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:43

Ik ben nog altijd aan het nadenken of ik wel of niet mee ga doen.
Het lijkt me onwijs leuk maar omdat mijn paard nogal snel in de stress zit weet ik niet of ik hier goed aan zal doen... vooral omdat het natuurlijk in 1 keer 4 dagen zijn. Clown

De overnachtingen moet je zelf regelen.
Er schijnt daar ergens vlak bij de start een camping te zijn waar ook je paard s'nachts kan blijven.
Er gaan alleen al geruchten dat die camping vol zit maar daar weet ik het fijne ook niet van.
Alle info kan je vinden op www.paardenvierdaagse.nl

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 10:18

In Winterswijk heb ik nog nooit mee gedaan aan de vierdaagse wel in Epe. Kan je alleen maar aanraden om mee te doen.

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 14:04

Wel een heel leuk idee!!!
Voor mij zal het niet eerder worden dan volgend jaar. Fenna moet nog 5 worden dus we maken nu 3x per week een flinke buitenrit met altijd een rustig dagje ertussen. De afstand kan ze makkelijk aan, we zijn al veel verder geweest, maar 4 dagen achtereen is nog een beetje veel helaas...
Volgend jaar ga ik zeker kijken of ik kan!!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:43

Leuk leuk leuk.. Haha! Avondvierdaagses .. ! Ik woon zelf in Rijssen.. En hier dichtbij .. In de Holterberg wordt ook jaarlijks een avondvierdaagse georganiseerd.. Echt helemaal super ! Ook ritten van rond de 20 km.. En je hoeft niet elke avond mee te doen.. 3 moet je meedoen.. Dus als er mensen uit Overijssel ofzo komen.. Dr zijn hier ook wel campings enzo ..

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:37

PB Gillian eens, zij zit er ook over te denken geloof ik...

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:19

whoeeeee koel.. lijkt me leuk

me oom en tante (MET PAARDEN) wonen in epe! daar mag ik vast wel logeren....

*is zich glijk aan het opgeven

edit: grrr minimum leeftijd 17 jaar, anders onder begeleiding... : wie wil er mee??

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:26

Mloes schreef:
Leuk leuk leuk.. Haha! Avondvierdaagses .. ! Ik woon zelf in Rijssen.. En hier dichtbij .. In de Holterberg wordt ook jaarlijks een avondvierdaagse georganiseerd.. Echt helemaal super ! Ook ritten van rond de 20 km.. En je hoeft niet elke avond mee te doen.. 3 moet je meedoen.. Dus als er mensen uit Overijssel ofzo komen.. Dr zijn hier ook wel campings enzo ..

Wanneer worden ze dan in Holten gehouden? Daar heb ik wel belangstelling voor. Dan kan ik gewoon heen en weer rijden met de trailer.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 17:56

Weet er iemand waar er nog meer worden gehouden? Misschien ook ergens in de buurt van Ommen, dat zou mooi uitkommen met logeerplaats.

Ik wacht zowiezo nog tot volgend jaar... Want om het nu allemaal nog te regelen, ook voor iemand van 18+. Misschien dat ik volgend jaar me pa zover krijg dat hij aangespannen meegaat, dan zou het wel kunnen.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 23:09

Eeehh wanneer dat in de Holterberg is .. Geeen idee.. Vorig jr was het begin juli.. 6-9 ofzo .. Duss..
Citaat:
Misschien ook ergens in de buurt van Ommen
Ommen en Holten ligt toch best dicht bij mekaar ?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 08:23

Mloes schreef:
Eeehh wanneer dat in de Holterberg is .. Geeen idee.. Vorig jr was het begin juli.. 6-9 ofzo .. Duss..
Citaat:
Misschien ook ergens in de buurt van Ommen

Ommen en Holten ligt toch best dicht bij mekaar ?

Ik heb geen idee, zo goed is mijn topografie niet, ik zal het eens opzoeken.

Edit; Het is zeker een driekwartier tot een uur rijden vanaf Ommen als ik de kaart zo bekijk. Hellendoorn ligt ongeveer halverwege en dat is 20 minuten tot half uur.