Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DunDijk schreef:Ik doe dat toch nog regelmatig met de shet
Ze vind het hartstikke leuk om te doen!
En geniet er helemaal van!
Ik vind dat dat dus wel kan!!!
beautylover schreef:mijn paard moest maar is trekken,ik laat los,paard rent weg,komt onder de auto enz....
veels te gevaarlijk
. No way, vind ik veel te gevaarlijk. Te voet heb je tenminste nog controle; als je paard dan schrikt sta je tenminste met beide benen op de grond en kun je hem beter corrigeren.
[/quote]
kreng was niet meer te stoppen (maar ik laat ook niet los) en uiteindelijk heb ik een gratis peeling gehad over het asfalt....en mijn fiets ook. Een schitterende afdruk van het stuur in mijn buik, schaafwonden, leek bijna op een "road-kill"
. Nou ja, ik zit er toch liever op
. angelke schreef:Ik vind het persoonlijk gevaarlijk, maar dat is dan meer omdat je op je fiets geen houvast hebt als je paard wegschiet. Ik bedoel daarmee dat je fiets verder rolt, als je op je voeten staat, rollen je voeten niet verder, en kan je je schrap zetten(als dat al zou helpen).
Dus nee, ik zou het nooit doen, maar ik ken mensen die het wel doen, en als zij denken dat het gaat, ga ik mij daar niet mee moeien.
angelke schreef:Ik vind het persoonlijk gevaarlijk, maar dat is dan meer omdat je op je fiets geen houvast hebt als je paard wegschiet. Ik bedoel daarmee dat je fiets verder rolt, als je op je voeten staat, rollen je voeten niet verder, en kan je je schrap zetten(als dat al zou helpen).
Dus nee, ik zou het nooit doen, maar ik ken mensen die het wel doen, en als zij denken dat het gaat, ga ik mij daar niet mee moeien.
Serendipity1 schreef:Als je loopt, laat je het paard los, omdat er niks meer aan te houden valt. Op de fiets kan je net zo goed loslaten.