Nu weet ik dat er bij ons (Noordwijk) strandritten voor beginners georganiseerd worden. Ik ben helemaal niet bekend op Texel en vraag me af of zoiets ook op Texel mogelijk is. En zo ja, waar?! Weten jullie leuke maneges/stallen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ze nog geen groepen van 10 man hebben is het misschien best wel bespreekbaar om gewoon een rustig strandritje te maken 
mepril schreef:manege de elzenhof is ook erg leuk
die mensen hebben veel haflingers en zijn vriendelijker dan bij manege de kikkert heb elf namelijk bij beide maneges gewerkt
inib schreef:mepril schreef:manege de elzenhof is ook erg leuk
die mensen hebben veel haflingers en zijn vriendelijker dan bij manege de kikkert heb elf namelijk bij beide maneges gewerkt
Goh dan heb jij andere ervaringen, kom nl. al 35 jaar bij Kikkert, ook om te werken en heb nog nooit ontdekt dat ze niet vriendelijk zijn, kan dat niet aan jezelf liggen?
Maar als je een rustig strandritje wilt maken kun je beter naar de Elzenhof gaan want die gaan in een rustig galopje over het strand.
Maar dat heb ik daar dus geleerd voor de toekomst, ik verspil er mijn gel niet meer aan! Wij zijn trouwens bij de manège met de hafjes geweest, beide manèges liggen vlak naast elkaar, maar de hafjes zagen er allemaal goed uit, de paarden van de manège ernaast leken in wat mindere conditie.