Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) een bakje Brinta-pap met water (dus absoluut geen melk!!). Verder stop ik er dan stukjes manderijn en appel in... Ze vind het heerlijk en likt de hele bak tot in alle hoekjes leeg. Paard van me zus vind het niet zo geweldig lekker. Maar pony zeker wel en heeft dan ook op het laatst de klodders pap overal rond dr neus zitten.
Maar ik zou het maar niet te vaak doen. Ik geef het echt maar 1 keer per jaar. Sugarmiss schreef:Ja het kan, maar of het raadzaam is lijkt mij niet. Er zijn ook mensen die hun paard chips en bier voeren. Dat is daar ook niet voor gemaakt.
Best hou je het maar gewoon op daarvoor ontwikkeld paardenvoer.
nicole1985 schreef:Sugarmiss schreef:Ja het kan, maar of het raadzaam is lijkt mij niet. Er zijn ook mensen die hun paard chips en bier voeren. Dat is daar ook niet voor gemaakt.
bier is heel gezond.bier is natuurlijk product gemaakt uit gerste tarwe.wat dacht je wat er in je biks zit?bier is goed voor de onspanning.geef mijn paard af en toe een flesje.ken ook mensen die het aan hun paard geven voor de wedstrijd.brinta komt ook van de tarweplant net als havermout.
nicole1985 schreef:
bier is natuurlijk product gemaakt uit gerste tarwe.
brinta komt ook van de tarweplant net als havermout.
Waratje schreef:nicole1985 schreef:
bier is natuurlijk product gemaakt uit gerste tarwe.
brinta komt ook van de tarweplant net als havermout.
Waar heb jij je biologieles gehad??![]()
Bier wordt meestal gemaakt uit gerst, soms uit tarwe. Enne "haver"mout komt van de tarweplant??
Nou snap ik volledig waarom het in Nederland misgaat met de (kennis)economie
nicole1985 schreef:Sugarmiss schreef:Ja het kan, maar of het raadzaam is lijkt mij niet. Er zijn ook mensen die hun paard chips en bier voeren. Dat is daar ook niet voor gemaakt.
bier is heel gezond.bier is natuurlijk product gemaakt uit gerste tarwe.wat dacht je wat er in je biks zit?bier is goed voor de onspanning.geef mijn paard af en toe een flesje.ken ook mensen die het aan hun paard geven voor de wedstrijd.brinta komt ook van de tarweplant net als havermout.
maar voor een mens is 1 tapje of een half flesje dan dus genoeg
heb hier nog nooooiiit van gehoord maar ben benieuwd ) dieneke schreef:gerste tarwe IS gerst
havermout komt ook van een tarweplant ja,
tarwe is een 'totaalnaam' ...

).
, is erg goed voor de biest, geeft extra voedingsstoffen, en is gewoon errug lekker
(doe nu al bijna 9 maand zonder drank, heb ik straks dus wel verdiend
). zorro schreef:uhm het gaat niet over havermout of brinta, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het bier dan gegeven word, en hoeveel? over de biks ofzo?