wie kent hippisch centrum WESTLAND?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iemand

wie kent hippisch centrum WESTLAND?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 12:36

hallo allemaal
ik ben 2 weken geleden verhuisd naar den haag , hier wil ik graag weer gaan paardrijden. afgelopen week ben ik bij hippisch centrum westland gaan kijken , heet leek me wat rommelig maar wel gezellig .
Wie rijdt daar of heeft daar een eigen paard , ik zou graag willen weten hoe jullie het daar vinden?

groetjes saskia

Sjonniej

Re: wie kent hippisch centrum WESTLAND?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 13:35

Ik ken het wel, het ziet er mooi uit (vanaf de buitenkant), maar heb er verder geen ervaring mee, sorry..
Kan zo snel ook niet bedenken wie er wel rijden.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:01

Ik heb er gereden, heb er totaal geen goede ervaringen mee, maar PB me maar hiervoor, vind het niet zo gepast de verhalen open en bloot op internet te zetten Knipoog

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:11

Je zou eens manege Berenstein moeten proberen. Echt super mooie manege en heb er vroeger zeer goed les gehad. Zt er trouwens vlakbij op de Lozerlaan geloof ik. Ze hebben geen internet site dus zou gewoon eens een kijkje nemen als ik jouw was!!! Niet geschoten altijd mis toch????

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:34

Mijn mening over HCW....

Niet al te best, helaas... Het `western"- gedeelte, is leuk om uit te gaan, maar de manege zelf... Verward

Mijn paardje komt er vandaan... Ze hebben ons gewoon voorgelogen... Van alles vertelt, vol goede lof, kwam er op neer dat het beestje niks kon... Naderhand ben ik erachter gekomen dat hij door een paar meisjes was "ingereden" en de lessen was ingegooid (voor 2 weken ofzo maar, daarna kocht mijn tante hem)

Mijn nichtje ging een keer een wedstrijdje rijden, en ze vroeg me om te komen kijken. Ik erheen... Ik wilde erdoor met de pony waar ze op reed, maar er stond een prive paard in de weg. Ik gaf de pony aan mijn nichtje en wilde het paard een stukje aan de kant zetten. Toen kwam de eigenaresse, onwijs verwaand aan dat ik met mijn */-+ handen van HAAR paard moest afblijven, want het was niet zomaar een paard, en meer dat van uit de hoogte gedoe...

En het was niet 1 persoon die zo verwaand was... Het was echt veeel... Voor mij te veel koude kak, iedereen denkt dat hij of zij goed is en de lessers zijn echt de lessers en worden met een vieze nek aangekeken...

En ik heb altijd zoiets van... Waarom zou je beter zijn als je een eigen paard hebt?

Sorry, misschien is het wel "helemaal veranderd" , wat de fanatieke aanhangers van de stal ook beslist zullen beweren, maar dit is een jaartje geleden gebeurd.. En ik zal er nooit meer een stap vrijwillig zetten... (Ja, in het western gebeuren voor een biertje Lachen )

miesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 21:09

hoi hoi ik rij nu bijna 9 jaar op hcw, heb het er best wel naar me zin ook al komen de dingen die "yvvv"zegt me bekend voor , soms idd wel minder maar ik denk dat je overal bijna wel dat soort mensen hebt .
maar hoe heet jou pony ? ik zag dat het 1 van de moontjes was maar welke ? denk dat ik hem wel ken Haha!

iemand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 18:08

bedankt voor jullie reacties Haha!
ik hoor heel veel verschillende dingen over deze stal
Is er nog iemand die deze manege kent ?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:11

miesss schreef:
maar hoe heet jou pony ? ik zag dat het 1 van de moontjes was maar welke ? denk dat ik hem wel ken Haha!

Honey Moon Westland...
Connemara (duh Knipoog ) ruintje van 4...

De eigenaar van HCW had vol lof over hem gesproken toen mijn tante hem wilde kopen.. Ja hij kan dit, ja hij kan naar buiten, ja hij heeft al een week in de lessen meegelopen, gaat allemaal goed!

Toen stond hij bij mijn oom en tante thuis, ik erop, bleek dat hij echt totaal niks kon... In de bak, als je van de hoefslag afging, raakte hij in paniek... Buiten, auto's? Hij wist niet hoe hard hij weg moest gaan...
Als hij nou gewoon GELIJK eerlijk alles had verteld, was er niets aan de hand geweest... Maar pas toen Moon van mij was, ben ik achter alles gekomen... Vind het gewoon achterbaks... Verward

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:49