Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gesina schreef:Mijn advies was om even te wachten met rijden,maar ja het is mijn paard niet en ze rijden haar toch.
kris_ schreef:idd ik zou blij moeten zijn met de prijs. Maar ik vraag me dan af...waarom zo goedkoop? Dat zijn bijna slachtprijzen.
ik denk dus begrepen te hebben dat de meesten denken dat hij eerder bij de 2 hangt dan bij de 3 jaar.
Ik zal nog eens diep moeten nadenken of ik wel een jaar geduld kan opbrengen.![]()
Langs de andere kant. Als hij een half quarter is dan is dit wel een unieke kans denk ik. Nog een nachtje nadenken en slecht slapen dus.
Lieke schreef:Zo'n groot verschil tussen kont en schoft wijst imo ogen op een tweejarige.
Ik ken geen enkele driejarige die zo'n verschil heeft, toch maar even aan DA vragen, maar zoals jij beschrijft klinkt het mij als een tweejarige in de oren, driejarigen zijn al veel meer volgroeid.
). De hengst was 37 maanden, de merrie was 33 maanden oud. Dus zeg maar op 3-jarige eeftijd hebben beide de eerste tanden gewisseld. En in januari heeft het hengstje wat eind deze maand 3 wordt zijn eerste tanden gewisseld. Kan dus wel. En wat betreft dat overbouwde, ook dat kan op 3-jarige leeftijd. Mijn merrie is in 7 maanden tijd 7 cm gegroeid, in de periode 2,5 tot 3 jaar oud. Daarna is ze nog meer gegroeid, maar niet meer gemeten. Je wilt niet weten wat die van kont en schoft in hoogte heeft verschilt! 
roylinde schreef:De tanden is nl meestal wat "schat" werk.
Sammie schreef:gesina schreef:Mijn advies was om even te wachten met rijden,maar ja het is mijn paard niet en ze rijden haar toch.
Dan bel je de Dierenbescherming toch?