Daardoor waait of regent het niet binnen?
En als je er 2 tegenover elkaar doet tocht het dan?
Maar er is toch frisse lucht?
Of klopt dit niet

Met andere woorden, wie heeft er juiste info voor mij

En waar kun je het kopen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en hij moet kunnen zien wat er allemaal op het erf gebeurt. Het windgaas is trouwens wel "Omegaproof"... runningkawa schreef:Dank je wel voor de antwoorden
Weet iemand ook waar je het in Nl kunt kopen?
Bij de boerenbond/welkoop zal het wel niet, of wel?
. Maar wil je lekkere frisse lucht in je stal is dit zeker een aanrader, zeker omdat je het zelf kan regelen. Je moet alleen wel zorgen dat je de openkanten tegenover elkaar hebt, want wij hebben voor- en achter staldeuren en dan de zijkanten open en dan kan het wel gaan tochten met koude en zware wind...(volgens mij)...maar dit valt super mee hoor...!
runningkawa schreef:Maar hoe meer wind vangend, ook minder fris in de stal?
En dan ga ik straks eens kijken bij de boerenbond, want die verhalen hier klinken goed
runningkawa schreef:Ik heb maar een paar kleine stukjes nodig, dus geen 10 tallen meters aan 1 stuk. Dus zit nogal vrij vlug stevig dacht ik.
En ik wilde dan een houten framepje maken van panlatten en daar het gaas strak op spannen.
En het als een soort van hor op de plaatsen zetten waar ik het wilde hebben. Zodat ik het in de winter weer kan vervangen met een stukje islolatie plaat, wat er nu zit. (beetje moeilijk uit te leggen als je het niet ziet)

runningkawa schreef:Zo professioneel hoeft het bij mij niet
(ik hoop sowiso dat komende winter er andere stallen klaar zijn)
is het niet te koop zonder ijzer en gaten enz?