Strandrit !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MathildeH

Strandrit !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 17:58

Hallo paardenvrienden, mn vriendin en ik willen dolgraag weer eens een strandrit maken, we hebben geen eigen paard/pony. Waar kun je met of zonder begeleiding in Nederland strandritten maken en wat kost het? (ps. voorkeur omgeving Castricum of Wassenaar)

Vast bedankt!
Groetjes Mathilde.

luuntje

Re: Strandrit !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 18:27

In Noordwijk kan je strandritten maken bij manege Bakker of manege Smit. Maar er gaat wel begeleiding mee.

OcAddiction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:28

Ik ben zelf in Zeeland een keer mee geweest op een strandrit, ik weet niet precies of je ook een eigen paard kan meebrengen. Het was ergens in Oost-Capelle, en heel leuk om een keer mee te gaan!

natas101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:15

luuntje schreef:
In Noordwijk kan je strandritten maken bij manege Bakker of manege Smit. Maar er gaat wel begeleiding mee.

ik heb ook een strand rit gemaakt bij manege bakker das wel onderbegelijding maar het is wel heeeeeel leuk Haha!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:59

Tja en met begeleiding gaat het zeker weer in zo'n slakke gangetje met een grote groep net zoals op manege waar ik heb gereden met buitenritten. Dan ga ik liever met mijn schatje crossen door de bossen. Ik heb geen trailer om haar in mee te nemen jammergenoeg. Als ik naar het strand ga rijden zou het me dus om het gas geven te doen zijn Knipoog . Lekker racen. Natuurlijk moet het paard ook even rusten en lekker mee kunnen gaan zwemmen haha.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 22:25

luuntje schreef:

Ik ben ook in Noordwijk geweest, en volgens mij ook bij manege Bakker. Was wel leuk Knipoog

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 22:28

Ik organiseer toevallig zaterdag 26 maart een tinkerrit in Castricum aan Zee. Ook gaan er wat andere rassen mee. We verzamelen om 11.00 uur bij de parkeerplaats aan Zee. Als je meer wilt weten of zin hebt om mee te gaan, pb me dan maar even.