Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb er 2 met een bles, en alles vol wittw haren 
die trekken de haren naar zich toe
).Liesjuh schreef:Je hebt van de zwarte schuimblokken.. (ben de naam helemaal kwijt)
Of gewoon even rossen, maar je zegt zelf al dat je paard dit niet prettig vind..
Werken zeer goed.
Die doe ik ook gewoon rossen
. Concorde schreef:Ik gebruik daar zo'n 'snuggy' borstel voor (zo'n raar ergonomisch gevormd rubberen geval, die van mij heeft 'haren' van rubber, spagetti-doorsnede).
Die doet ze niet zeer, maar werkt echt fantastisch op dat soort plaatsen om los haar weg te krijgen!
Liesjuh schreef:Je hebt van de zwarte schuimblokken.. (ben de naam helemaal kwijt)
Of gewoon even rossen, maar je zegt zelf al dat je paard dit niet prettig vind..
newie schreef:gewoon goed met je handen over zijn bles rossen, steeds even wegvegen tot er geen haar meer loskomt, dagelijks herhalen en binnen een paar dagen zullen er niet zoveel haren meer loskomen..
Ik wordt er ook helemaal gek van, alles zit onder de witte haren... (lijkt wel of de witte delen meer verharen dan de zwarte).
Breitling schreef:dat is dus het probleem mijn paard houd daar niet zo van en draait zn hoofd weg en als ik door ga word ie zelfs sjaggo.