thorowgood zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 18:58

hoi, ik wil graag jullie mening over het merk thorowgood? wie heeft er zo'n zadel? ik heb er zelf 1, met de eerst was ik niet tevreden want die ha deen te wijde boom (was in de fabriek mis gegaan) nu heb ik net een nieuwe, het warmbloed model voor mijn welsh en hoop hier veel plezier mee t hebben, ik vind hem lekker licht en lekker zitten! Knipoog

Bonny4life

Re: thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 19:49

Nobody?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:09

Ben wel benieuwd naar ervaringen want ik zit er aan te denken om dat dressuur zadel aan te schaffen voor mijn fjord.
Welk zadel heb jij ?

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:11

ik heb er ook een een veelzijdigheid zadel vindt ze lekker licht en makkelijk in onderhoud en kan er lekker mee rijden

groetjes bren

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 22:02

Ik wou ook zo eentje kopen, maar heb nu een kieffer garmish 2e hands, en die zit geweldig. Het meisje wat me les gaf rade me het zadel af, omdat leer zich meer naar jou vormt als een kunstof, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Mij leken de zadels ook wel redelijk goed, maar gaat wel minder lang mee als leer. Ze zagen er ook mooi uit. Ik denk dat je het beste het zadel op proef een keertje moet proberen om te kijken of hij goed zit voor jou en je paard. Knipoog

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:19

Ik heb er wel eens op gereden, vond het wel erg fijn rijden. Was in Frankrijk daar werden ze dagelijks voor de ritten gebruikt, ook bij lange ritten zat je er heerlijk in zonder zadelpijn te krijgen.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 12:40

hoi
de zadels zijn erg fijn voor paarden die niet zo'n heel sterke rug hebben zo als mijn pony.. ook merk je niet dat je op kunststof rijdt.. ik vind ze heel fijn rijden, ik heb de griffin warmbloed!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:44

lijken me lekkere zadels heb ze wel eens geprobeert in de winkel mar verder niet. Slijten ze trouwens snel? misschien is het een idee voor de toekomst

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 17:23

nee ik had de vorige 3 maanden en je kon r niks aan zien.. weet natuurlijk niet hoe dit op lange termijn is..