Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Famke_a4pje schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn bijrijdpaard heeft ook een deken op en die zitten overvol met haren! Krijg ze er ook niet af dus ik wil ook wel graag een goede tip
. Een dagje buiten in de wind hangen wil ook nog wel eens werken. Of met zn 2en ff flink uitschudden.
nickjuh schreef:leg je deken neer op de grond... haal eerst ff lekker de stofzuiger erover heen en dan met de hogedrukspuit schoonspuiten...
ik garandeer dat de haren weg zijn
...
calypso1989 schreef:doe um eerst in de droger en was de deken daarnaik garandeer dat de haren weg zijn
felicity schreef:Famke_a4pje schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn bijrijdpaard heeft ook een deken op en die zitten overvol met haren! Krijg ze er ook niet af dus ik wil ook wel graag een goede tip
Irretant is dat he? Ik wilde hem graag gaan wassen. Zodat hij schoon de kast in kan. Maar met al die haren erin lijkt wassen geen goeie optie.
Gelukkig staan hierboven een hoop tips. Ik denk dat ik de deken eerst maar eens ga uitschudden en daarna buiten hangen. Had vandaag mooi gekunt met die harde wind.