Welke rijlaarzen zijn goed??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefske

Welke rijlaarzen zijn goed??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 18:47

Hallo peoplezzz... ik ben op zoek naar een paar nieuywe rijlaarzen,want mijne zijn te klein en in 1 zit een gat.. Bloos Alleen ik weet niet zo goed wat voor een merk ik moet nemen.. Vork Ik wil graag niet zulke dure(m'n voeten groeien namelijk nog!), en ik wil ook geen leren laarzen. Ik hoorde dat het merk Aegle of hoe je dat ooks schrijven mag wel goed is. Ik heb maat 39 en smalle voeten, ben 1.58 m. en mijn onderbenen zijn ongeveer 41 cm. (ja, ja, what to do without a meetdinges..):p Ik rij ongeveer 3 a 4 keer per week dus het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn. (ik hoop dat jullie nog iets aan deze info hebben..:p) Alvast thanx.. kuzziez eefskuh..

Phrono

Re: Welke rijlaarzen zijn goed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:57

Aigle, veel positieve reacties over gehoord! Een stalgenoot van mij heeft ook laarzen van Aigle, die aan de bovenkant een stukje leer hebben. Zij heeft ze al 6 jaar en nog steeds heel mooi/waterdicht. Ik draag alleen leren laarzen dus ik heb er verder weinig verstand van.

Quissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:44

aigle is super fijn! heb ik ook een jaar of 4 gehad, een tweedehands paar dus ga maar na! Dat was die met die extra rand erop zeg maar die iets hoger zijn dan normaal. Ja
Ik heb ze weggedaan omdat mijn wreef te hoog is en ik op het laatst daardoor de hele voering eruit getrokken had.. Ben toen over gegaan op leren laarzen met coating van Rectoline.. Binnen twee jaar zaten de scheuren en gaten erin!!! Boos!
Op het moment heb ik de Petri Standaard, maar dan zit je wel in de dure klassen (ong. 300 euro) Geld, geld!
Ik zal je dus zeer zeker de Aigle laarzen aanraden!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:48

Je bent niet zo groot, heb je wel lange benen? want dan betwijfel ik of je in de laarzen met leren stukje van Aigle komt, vriendin van mij is iets groter maar die past ze krap aan, omdat ze gewoon vrij korte benen heeft! Qua dikte maat moet er denk ik ook zeker wat passen!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 20:23

ik heb wel lange benen voor mijn lengte.. *zegt m'n moeder..* :p nouwz voor meet tips 'kom maar, kom maar, kom maar, kom maar' hahahaha kuzzjuh..

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:39

aigle laarzen.....zeker aan te bevele.
n. fijne rijlaars

kimberlyew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:55

Aigle, Petrie........... wat is tegenwoordig slecht??? Lachen