Ervaringen met Merano dressuurzadels van de zadelmarkt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

friesian

Ervaringen met Merano dressuurzadels van de zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 18:05

Heeft er iemand ervaringen met deze zadels? Op de foto zien ze er mooi uit. Ik snap dat je voor die prijs geen superkwaliteit koopt. Maar ik overweeg zo'n zadel aan te schaffen voor enkele handelspaarden die gereden moeten worden. Ik heb zelf een euroriding luxor en vind het zonde om die op alle paarden te leggen. Ik ben benieuwd hoe de pasvorm en de zit van die zadels is. Positieve en negatieve reacties zijn welkom. Alvast bedankt.

janinetjjj

Re: Ervaringen met Merano dressuurzadels van de zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:49

Merano zadels zijn niet goed, en liggen slecht op de rug. Een vriendin van me dacht goedkoop uit te zijn en kocht een merano dressage.
Kosten zadel 225,-
Maar de rug is nu verschrikkelijk.. En nu komen de kosten van de kraker, fysio etc. er nog bij..
Ze had wel een passier extra kunnen kopenvan dat geld

Niet mee beginnen dus !

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:51

Ik heb hier ook slechte ervaring mee. Hij lag niet goed op de rug, ik heb hem toen verkocht aan een bekende, die heeft er een half jaar mee gereden en toen begon het overal te scheuren...

Kelloriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 16:58

Weer een zadelmarkt topic
Ik heb er geen ervaringen mee... Maar ik snap van jou dat je niet je goede zadel op handelspaarden gaat leggen en snap jou zet wel. Maar misschien kan je beter op zoek gaan naar een goed 2e hands zadel???

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:18

Ik heb er ook geen ervaring mee maar ja bij ons is in de buurt ook geen zadelmarkt echter heb ik wel eens een mailtje gestuurd daarin zeiden ze dat ze nooit klachten hadden zowel dat dit opgelost werd en dat als ik iemand wist die dat had naar hun moesten sturen met de klacht
Maar ja ik kan in principe de paardenwinkel in de buurt laten komen heb ik voor dat geld een 2de hands zadel of nieuw en dat goed licht en ik kan het uitproberen