en scheuren maar.... dit wordt vervelend...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chiwawa

en scheuren maar.... dit wordt vervelend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 17:45

Ik ga vaak met een vriendin samen uit rijden en wegens plaatsgebrek zadelen we de paarden op in de gang... dicht bijeen (het gaat nou eenmaal niet anders)
Nu hebben onze dames (weidevriendinnden) altijd de onweerstaanbare drang om aan alles te trekken en dan nog liefst met z'n tweeen, elk aan een kant...
Ok, dan leg je dingen aan de kant of buiten bereik denk je dan... maar dan trekken ze maar aan mekaars stijgbeugels, aan het staltouw... kortom: er is altijd wel iets om aan te trekken... Haha!

In het begin vind je zoiets grappig... als je de rekening maakt op het einde van de maand al iets minder... Boos!

lijst van gesneuvelde spulletjes:

stijgbeugelriem

singel

halstertouw

mijn jas

mijn vriendin haar truitje

RIP Bloos

nu hadden we gedacht om ze in de wei een touw te geven of zo... zodat ze zich daarop kunnen afreageren..; want butien het feit dat ze dingen kapot maken, vinden we het wel heerlijk dat ze zo leuk spelen... Nagelbijten / Gniffelen

wat denken jullie?

Countrygurl

Re: en scheuren maar.... dit wordt vervelend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:20

Koop ze een bal waarmee ze kunnen spelen Haha! Die heb ik ook alleen is me pony er bang voor Tong uitsteken

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:26

Countrygurl schreef:
Koop ze een bal waarmee ze kunnen spelen Haha! Die heb ik ook alleen is me pony er bang voor Tong uitsteken

haahaha! Wat heb jij voor een pony? Tong uitsteken Wat schattig!

Tja, je kan idd een bal kopen, en gewoon straffen als je paard dat doet... Maar dat is logisch... Knipoog Misschien is het anders handig om ze achter elkaar vast te zetten op die gang. Meer ruimte, en in je eentje iets mollen gaat ietsje moeilijker dan met zijn tweetjes Knipoog Haha!

Na suk6!
Kusss YerrY

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:46

In de wei is en speelbal wel leuk
Een touw zou ik niet doen, ik heb 1 keer een paard gezien die het eind van een halstertouw, terwijl hij vast stond, gewoon een eind in zijn keel had zitten.
Dus onbewaakt een touw, zou ik niet doen.
Ook niet als het om een been slaat of zo.

Met opzadelen, kan er niet 1 op stal, de ander in de gang?
En niet toelaten. spelen doen ze zelf maar in hun eigen tijd Lachen