Nathalie Penquitt clinic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Nathalie Penquitt clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 13:57

Zijn er nog bokkers naar de Nathalie Penquitt clinic geweest op 13 maart? Foto's en of een verslagje zou erg leuk zijn! *LOL*

Als dit bij Uit Het Zadel moet, dan moet het maar verplaatst worden.

Kkkaren

Re: Nathalie Penquitt clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:17

Ik ben geweest, samen met een vriendin. Het was erg leuk & leerzaam. Ze had twee 'studenten' van haarzelf bij en twee paarden. Allereerst liet ze wat grondwerk zien, daarna wat 'kunstjes' van de vrijheidsdressuur (compliment, liggen e.d.) en aan einde reed ze zelf een kur op muziek (singing in the rain met een hand aan de teugels en in de andere een paraplu).
Ze liet ook zien wat er fout kon gaan in het oefenen van de kunstjes en legde er de nadruk op dat je de dingen langzaamaan moest oefenen, zo dat het paard er ook plezier in blijft houden.
Jammer was alleen dat het erg koud was en dat de voorzieningen niet echt top waren (3 dixie wctjes voor 300 mensen).

Leuk om de 'de legende' nu eens live te zien!
Ik heb ook foto's gemaakt, maar ben geen ster in het plaatsen ervan op Bokt, ga het wel proberen binnenkort. (maar volgens mij zag ik ook een fotograaf van Hypofocus >> even op de website gekeken, maar ik kon niks vinden...)

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:21

kijk maar gauw bij horses @ work, daar staat een topic over deze dag MET foto's!!!!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 10:31

Klinkt leuk hoor!
Driehonderd mensen? Wow! Dat is een hele boel!

*Ga het topic bij Horses@work zoeken....*

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 10:48

dat is mijn topic, die bij horses @ work Knipoog
het was erg gezellig, alleen keken er soms wat mensen boos mijn kant op als ik in de stiltes weer eens m'n digitale camera aandeed ( die maakt steeds zo'n muziekje) maar who cares, ik heb mijn foto's Haha!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 11:00

Dat muziekje kun je uitzetten Pling Op zich wel zo aardig voor een volgende keer.... Leuke foto's hoor. Alleen Natalie staat er bijna altijd van de achterzijde op (ook in haar boek). Beetje camerashy, zeker? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:27

lowara schreef:
dat is mijn topic, die bij horses @ work Knipoog
het was erg gezellig, alleen keken er soms wat mensen boos mijn kant op als ik in de stiltes weer eens m'n digitale camera aandeed ( die maakt steeds zo'n muziekje) maar who cares, ik heb mijn foto's Haha!

Ik heb ook zo`n geluidje Haha! Een sony camera heb ik..
Ik was er helaas niet bij, maar mijn duits is ook niet geweldig dus dat maakt denk ik dan ook niet uit Verdrietig

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:10

Er werd prima vertaald door Miranda hoor! Dus weinig kenis van Duits hebben, zoals ik Haha! was geen probleem!